Jedinstveni ERP sistem koji upravlja vašom proizvodnjom
UniDocs Business Box je konceptualno jedinstven programski sistem zasnovan na principima integralnog upravljanja poslovanjem koji dosledno sprovodi ideju upravljanja svim poslovnim procesima, poslovnim dokumentima i poslovnim promenama
Kod ovog sistema poslovne promene predstavljaju znatno širi skup od računovodstvenih, a svaka promena i dokument ulaze u poslovne analize i izveštaje, bez obzira na to da li su proknjižene. Zbog toga on predstavlja jedan od retkih sistema u kojima poslovne analize funkcionišu i u slučaju da se računovodstveni modul uopšte i ne koristi.
Sistem se lako uklapa u organizaciju i poštuje tok poslovnih procesa, deleći poslove među radnim mestima na najprirodniji i najefikasniji način. Svaki učesnik u procesu radi baš ono i samo ono što mu je posao, nadležnost i odgovorost. Svako radi sa inteligentnim poslovnim dokumentima, a podaci iz njih automatski ulaze u jedinstvenu bazu podataka i formiraju poslovne promene koje ostaju potpuno „svesne“ dokumenta iz koga potiču. Sistem sve vreme vodi računa o karakteru i vrsti poslovne promene dok računovodstvene promene automatski priprema za knjiženje u skladu sa zakonskom regulativom.
Upravljati proizvodnjom u okviru integrisanog sistema za upravljanje poslovanjem (ERP) zahteva objedinjenu automatizaciju posla koji počinje definisanjem tehnoloških postupaka, obuhvata pokretanje radnih naloga za proizvodnju i praćenje realizacije svake od operacija pokrenutih radnih naloga.
Takav pristup obezbeđuje potpuno i precizno upravljanje tokovima materijala i poluproizvoda, gde se u svakom trenutku tačno zna stanje svakog međufaznog magacina, utrošak i otpad materijala pri izvršenju svake od operacija, vreme njenog izvođenja, kao i svi ostali parametri njene realizacije.
Upravljanje proizvodnjom na taj način zahteva da se artikli (materijali i poluproizvodi) prate komadno, a ne samo količinski. To podrazumeva tačnu identifikaciju pojedinačnih komada kroz čitav tok materijala, od njegove nabavke i prijema od dobavljača, preko izdavanja na pokrenuti radni nalog, do eventualnog povrata neiskorišćenog dela materijala u odgovarajući magacin. Komadno praćenje obezbeđuje i potpuno praćenje proizvođačke serije zbog kasnijih analiza i utvrđivanja eventualnih nedostataka upotrebljenih materijala sa njegovim proizvođačem ili dobavljačem.
UniDocs Business Box podržava različite načine pokretanja proizvodnih radnih naloga i podešavanje strukture i karaktera međufaznih magacina, obezbeđujući visok nivo prilagodljivosti različitim proizvodnim delatnostima i načinima organizacije proizvodnih pogona. Prilagodljiv raspored aplikativnih modula po radnim mestima i njihova međusobna povezanost obezbeđuju efikasan i brz rad svih učesnika u procesu, bez obzira na vrstu i organizaciju proizvodnje i međusobnu udaljenost pojedinih radnih mesta.
Evidentiranje operacija s vremenima njihovog početka i završetka, beleženjem utrošaka i otpada materijala i poluproizvoda omogućava stalni nadzor nad stanjem realizacije svakog pokrenutog proizvodnog radnog naloga. Odstupanja stvarnog toka realizacije proizvodnje od tehnologijom projektovanog odmah se uočava kroz odgovarajuće module za nadgledanje procesa.
U bazi podataka beleži se kompletna istorija realizacije svih proizvodnih radnih naloga, što obezbeđuje ogromne mogućnosti objektivnog analiziranja efikasnosti proizvodnje, pronalaženje neusaglašenosti tehnoloških postupaka, mesta i razloga nastanka neplaniranog otpada („škarta“), kao i učestalosti korišćenja alternativnih materijala i slično. Na taj način moduli za upravljanje proizvodnjom Unidocs Business Box pomažu stalnom preispitivanju i poboljšanju tehnologija i poslovnih procesa u vezi s proizvodnjom.