Kampanja ,,Ostavi pečat, ne trag’’ daje svoj doprinos očuvanju prirode
Zaštita i očuvanje životne sredine jedan je od najvećih izazova modernog društva, kako na globalnom, tako i na lokalnom nivou. Drugi talas kampanje ,,Ostavi pečat, ne trag’’ pokrenut je od strane brenda Head&Shoulders i neprofitnog udruženja ,,Okvir života’’, uz podršku dm drogerija, u cilju motivisanja građana da se uključe i doprinesu očuvanju lokalnih vrednosti.
,,Lokalne banke poljoprivrednog semena predstavljaju koncept gajenja starih sorti voća, povrća i žitarica, a osim što daju pečat kulturi i gastronomiji jedne zemlje, od ključne su važnosti i za opstanak poljoprivrede. Prilagođene su uslovima u kojima vekovima žive, dok u sebi kriju genske zapise na osnovu kojih možemo stvarati nove sorte koje će odoleti izazovima modernog doba. One međutim nestaju velikom brzinom. Da bismo ih sačuvali potrebno je da ih identifikujemo, istražimo i opišemo. Upravo zato, otvaranje naučnog centra za stare sorte je od ključne važnosti za očuvanje ukusa i mirisa detinjstva, ali i razvoj ruralnih zajednica kroz ekoturizam i domaću gastronomsku ponudu.’’ istakla je Ivana Petrović, koordinatorka banke semena iz ekološkog pokreta ,,Okvir života’’.
Podršku kampanji možete dati kupovinom Head&Shoulders proizvoda u svim maloprodajnim objektima dm drogerija širom Srbije, tokom avgusta meseca. Deo novca od svakog kupljenog proizvoda biće odvojen za otvaranje naučnog centra, do ukupnog iznosa od 10.000 USD.
Svetski poznati brend Head&Shoulders u segment održivosti ulazi nakon što je počeo da koristi ambalažu koja je 100% reciklabilna i napravljena od 40% recikliranih materijala.
,,Veoma smo zahvalni što su Head&Shoulders i dm drogerije, kao društveno odgovorne kompanije, podržale ovu inicijativu. Daćemo sve od sebe da očuvamo bogatstvo ukusa prirode, te smo sigurni da će naučni centar dati sjajne rezultate u narednim godinama.’’, dodala je Ivana.
Pravila kampanje možete pogledati na linku.