Kontrola radnog vremena na srpski način
Kontrola radnog vremena zaposlenih je jedan od najkorisnijih parametara za ocenjivanje efikasnosti. Velike korporacije bez efikasnog alata ne mogu da efikasno prate utrošeno vreme, što je jedna srpska IT firma prepoznala kao priliku. Oni su uspeli da se nametnu velikim svetskim korporacijama, a to je samo početak.
Kako tvrdi u razgovoru za B92.net Nenad Milanović, direktor kompanije COING, njihova aplikacija Clockify svake nedelje ima sve veći broj korisnika. Štaviše, Clockify je stigao do 160.000 aktivnih korisnika, što je rast od 400 odsto u trećem kvartalu u odnosu na drugi.
S obzirom na to da je domaći alat za time tracking u pitanju, možete li objasniti o kakvom servisu je reč?
Clockify je najbrže rastuća platforma za praćenje utrošenog vremena u radu timova. Na jednostavan način omogućava praćenje produktivnosti, prisustva, naplativih sati i ostvarene zarade. Clockify je 100% proizveden u Srbiji i svi ljudi koji učestvuju u razvoju su u Novom Sadu.
Po čemu ste drugačiji od drugih platformi?
Od starta smo odlučili da se fokusiramo na potrebe velikih korporacija koje ne mogu da koriste cloud servise zbog sigurnosnih polisa. Sve češće čitamo o hakerskim napadima koji za rezultat imaju odliv poverljivih informacija, što je uticalo na bezbednosnu politiku. Upravo tu smo videli priliku i odlučili da demonetizujemo cloud servise za praćenje vremena dok istovremeno nudimo self-hosted plaćena rešenja korporacijama poput HP i American Express. Trenutno smo jedini servis sa moćnom platformom za praćenje produktivnosti koju kompanije mogu da pokreću na privatnim serverima.
Šta je to uticalo na tako snažan rast?
Ništa drugo do kvalitet koji pružamo u odnosu na cenu. Na internetu trenutno ne postoji ništa što može da konkuriše odnosu cene i kvaliteta koji poseduje Clockify. Obzirom da trošimo nula dinara na reklame, nema drugog logičnog objašnjenja. Postojeći korisnici preporučuju novim korisnicima i to je u trećem kvartalu ove godine poprimilo viralne razmere zbog čega smo izuzetno srećni.
Kontrola radnog vremena ali na srpski način. Šta domaći korisnici mogu da dobiju?
Cloud verzija je besplatna i mnoge naše firme su već prešle na Clockify.
Kako komentarišete tvrdnje da ste oborili cene konkurenciji?
Konkurenti su primetili da korisnici prelaze na Clockify cloud i počeli su da režu cene. Videli smo to nekoliko puta ove godine. Ono što je zanimljivo jeste da su potpuno nespremni da odgovore na naša korporativna rešenja.
Kako se onda vi finansirate, koji su izvori prihoda?
Projektovani prihodi od korporativnih rešenja za narednih 12 meseci prelaze dva miliona evra. Zbog te činjenice smo predmet ogromnog interesovanja investitora iz Kalifornije koji trenutnu vrednost naše kompanije procenjuju na 25 miliona dolara.
Pre nekoliko meseci ste rekli da, otkako ste lansirali Clockify, radite oko 90 sati nedeljno, da li se nešto promenilo?
U tom pogledu se ništa nije promenilo ali količina energije koju ceo tim ima zbog uspeha koje beležimo raste iz nedelje u nedelju. Svi smo uzbuđeni jer se nismo nadali da će sve tako brzo da raste i da se razvija. Potencijal interneta kao tržišta je neverovatan i drago nam je što smo uspeli da se probijemo iz Srbije, sa sopstvenim kapitalom.
Izvor: B92