Računari i Galaksija

Netflix je predstavio pet mobilnih igara

Netflix je objavio mobilne igre za Android, a ima u planu da dosegne iOS.

PCPress.rs Image

Netflix mobilne igre

Netflix je na svojoj platformi predstavio mobilne igre. Reč je o višegodišnjem eksperimentu koji ova kompanija rada na planu video striminga kako bi svojim korisnicima ponudila više od filmova i serija. Ponuda je sada proširena za 5 mobilnih igrica: Stranger Things: 1984 (BonusXP), Stranger Things 3: The Game (BonusXP), Shooting Hoops (Frosty Pop), Card Blast (Amuzo & Rogue Games) i Teeter Up (Frosty Pop).

Nove video igrice su dostupne za Android sisteme. Mogu da se izaberu preko kartice igara koja je dostupna na mobilnim uređajima i na tabletima u okviru menija kategorija. Sve igrice se preuzimaju preko Google Play-a. Kada se preuzmu, igre su dostupne za pristup preko Netflix aplikacije. Za sada se korisnicima ne naplaćuje dodatno za preuzimanje mobilnih igrica. Još uvek nema ni reklama niti mogućnosti kupovine u okviru igrice. Međutim, pretpostavlja se da će Netflix u određenom momentu poželeti da od igrica ostvari dodatan prihod.

Pročitajte i:  Nvidia RTX Remix beta donosi modernu grafiku u stare igre 

Igre su trenutno dostupne na onoliko jezika koliko platforma ima u okviru svoje redovne ponude. Reč je o velikom broju jezika. Ukoliko korisnik ne želi neki jezik posebno, igrica se instalira na engleskom jeziku. Neke od igrica je moguće igrati offline. Zanimljivo je da igrice nisu dostupne za decu. Da bi roditelji sprečili decu da igraju igrice imaju opciju da unesu PIN koji je neophodno upisati pre početka igranja.

Netflix je najavio da će u narednom periodu da predstavi igrice za iOS. Do sada je ova kompanija uložila veliki napor da razvije video igre koje će privući nove korisnike. O Netflix i video igricama se govori još od jula meseca, kada je ova kompanija zvanično najavila ulazak u svet igrica. Zanimljivo je i da se Netflix za sada najviše koncentrisao na evropsko tržište. Očekivanja Netflix-a su očigledno velika, ali još uvek je rano da se sagleda da li će lider video striminga uspeti da osvoji vodeće pozicije kada su u pitanju igrice.

Pročitajte i:  Netflixu je plan sa oglasima doneo 23 miliona mesečnih korisnika

Izvor: Gadgets

 

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: ,