Top50 2024

Netflix prestaje da objavljuje broj svojih korisnika

Od sledeće godine, Netflix više neće objavljivati broj ljudi pretplaćenih na njihov servis, kao ni prihode ostvarene od tih pretplata. Umesto toga, fokus u svojim objavama će staviti na rast prihoda, kao i na vreme koje korisnici provedu na njihovoj platformi.

PCPress.rs Image

U pismu koje je poslato deoničarima, navedeno je da je kompanija ranije, kada su prihodi i profit bili mali, njihov rast bio značajan indikator budućeg potencijala. Ali sada, kada se generiše ogroman profit i kada je u opticaju ogromna količina novca te informacije više nisu bitne.

Netflix trenutno ima skoro 270 miliona pretplatnika, nakon što su u poslednjih nekoliko meseci dobili 9.33 miliona novih pretplatnika širom sveta. Umesto da, kao što je do sada bio slučaj, objavljuju te brojke na kvartalnom nivou, ove informacije će biti podeljene samo kada broj pretplatnika dostigne neku marketinški značajnu vrednost. To bi moglo da znači da će sledeća objava ovog tipa biti kada Netflix pređe 300 miliona pretplatnika.

Netflix procenjuje da više od pola milijarde ljudi gleda njihove sadržaje, pa želi da iznađe nove načine kako da to maksimalno monetizuje. Zato su (ponovo) počeli sa podizanjem cena, zabranama deljenja lozinki, kao i prikazivanjem reklama. Uz to, proširili su sadržaje, pa se pored gledanja filmova i serija na

Pročitajte i:  Netflix pod istragom u Francuskoj i Holandiji

ovoj platformi mogu igrati i igre.

Odluka da se ne objavljuje broj pretplatnika nije vezana samo za Netflix. Meta je u februaru odlučila da neće objavljivati broj dnevnih i mesečnih korisnika u svojim kvartalnim izveštajima, već će samo davati informaciju koliko ljudi je ukupno koristilo Facebook WhatsApp i Instagram. Apple se na sličnu praksu odlučio još 2018. godine, od kada ne objavljuje koliko je iPhone-a, iPad-ova i Mac računara prodato na kvartalnom nivou, fokusirajući se na to koliko su zaradili u svakoj od ovih kategorija.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , ,