Netflixu je plan sa oglasima doneo 23 miliona mesečnih korisnika
Netflix je implementirao opciju gde korisnici mogu koristiti verziju usluge koja uključuje prikazivanje oglasa. Ova opcija je privukla više od 23 miliona aktivnih korisnika širom sveta svakog meseca.
Kompanija je želela da privuče više korisnika i tome je uspela
Plan sa oglasima je lansiran u novembru 2022. godine na 12 tržišta, uključujući Sjedinjene Američke Države. Kompanija je na taj način želela da privuče više korisnika i doda novi izvor prihoda usled intenzivne konkurencije.
Godinu dana nakon lansiranja, Netflix je saopštio da je plan sa oglasima dostigao 15 miliona aktivnih korisnika mesečno.
Netflix je odlučio da poveća cene svojih planova koji ne uključuju oglase. Cilj ove promene u cenama je podsticanje više pretplatnika da pređu na drugi plan koji uključuje reklame. Time je očekivala da će korisnici koji žele izbeći oglase biti podstaknuti da plate više za premium plan bez reklama, dok će oni koji koriste plan sa reklamama doprineti povećanju ukupnih prihoda kompanije.
Prema izveštajima kompanije Insider Intelligence, Netflix će, nadmašiti Disney+ u trci za reklamne prihode u Sjedinjenim Američkim Državama naredne godine. Ova predviđanja su zasnovana na tome što Netflix planira povećanje cena i sprovodi mere protiv deljenja lozinki. To bi trebalo privući veći broj gledalaca ka njegovom planu koji uključuje reklame.
Izvor: Reuters