Recenzije sa interneta o kompaniji digitec Galaxus kao inspiracija za pokretanje dijaloga o transparentnosti
U narednih mesec dana na društvenim mrežama možda ćete naići na neobične klipove firme digitec Galaxus. Svaki klip se završava jednostavnim objašnjenjem da je reč o jednom od 72 komentara o kompaniji. U našoj zemlji dostupne su brojne internet stranice na kojima trenutni, bivši i potencijalni zaposleni imaju priliku da ostave recenziju o procesu intervjua, dobrim i lošim aspektima rada kod određenog poslodavca, kao i o samom poslodavcu.
Iako je praksa da se o negativnim komentarima poslodavci javno ne oglašavaju, zaposleni firme digitec Galaxus su, u njima svojstvenom duhu, isprobali da kampanjom prenesu najupečatljivije komentare ispred kamere sa ciljem otvaranja dijaloga o transparentnosti unutar kompanija.
„Ovom kampanjom smo želeli da pokažemo da ne samo da čitamo povratne informacije naših zaposlenih, već da se njima i aktivno bavimo – slušamo i vrednujemo šta zaposleni, ali i publika kako na onlajn platformama tako i u internim anketama ima da kaže. Nekonvencionalne i kreativne ideje su upravo naša stvar, stoga smo za razliku od prošlogodišnje kampanje u kojoj smo iskrivljenim reklamnim slikama o idiličnom poslovnom svetu dali udarac realnosti, ovaj put udahnuli život iskrenim i stvarnim recenzijama o nama sa interneta. Prigrlili smo negativne i pozitivne komentare sa sajtova za ostavljanje utisaka o poslodavcu i dali priliku našim talentovanim koleginicama i kolegama iz različitih timova da ih predstave u našem duhu. Ne krijemo se iza negativnih komentara, već se trudimo da ih razumemo, naučimo nešto novo i pokušamo da uradimo nešto drugačije. Duhovitost i samo-ironija nisu slika samo ove kampanje, već su deo naše poslovne svakodnevnice. Nadamo se da ćemo inspirisati i druge ljude da budu hrabri, jedinstveni i samouvereni.“
U pripremi i izvođenju kampanje su učestvovali zaposleni iz različitih timova.