Snap: Spotlight već ima 100 miliona korisnika mesečno
Kompanija Snap je objavila da je njihov TikTok konkurent, Spotlight, već stigao do 100 miliona korisnika u januaru 2021. godine, samo dva meseca pošto je pokrenut. Ta cifra govori o veoma uspešnom početku usluge, koja je dobila svoje mesto u obliku taba u aplikaciji Snapchat. “Veoma smo zadovoljni sa momentumom”, rekao je Snap CEO Evan Spiegel u razgovoru sa investitorima, kada se govorilo o zaradi kompanije u Q4 2020. godine.
TikTok i dalje ima priličnu prednost u odnosu na Spotlight jer je objavio da je u junu 2020. godine samo u SAD imao 100 miliona korisnika mesečno, a prema nekim naznakama, i dalje rastu. S druge strane, iz Instagrama ne stižu dobre vesti jer je jedan od menadžera objavio da “još nije zadovoljan” sa Reels-om, kratkom video formom, koja je upravo kao konkurent TikTok-u napravljena.
Snap je takođe uložio prilično novca kako bi pokrenuo svoju Spotlight uslugu, pa je tako kompanija obećala da će dati milion dolara dnevno kreatorima sadržaja, više od mesec dana, sve u cilju kako bi privukla ljude da postavljaju što više autentičnog sadržaja. Ta taktika izgleda da je imala uspeha, jer se sada upload-uje u proseku 175.000 videa dnevno, naveo je CEO Evan Spiegel. Snap sada ima sveukupno više od 265 miliona dnevnih korisnika, što je povećanje od 16 miliona korisnika, u odnosu na 249 miliona u prošlom tromesečju.
Izvor: The Verge