TikTok i Sony Music postigli dogovor

TikTok i Sony Music Entertainment postigli su dogovor o licenciranju koji će neprestano donositi pesme sa liste hit-umetnika diskografske grupe u TikTok.

PCPress.rs Image

Svetski hitovi ostaju na TikToku

Nijedna kompanija nije htela da kaže za The Verge nikakve stvarne detalje o tome šta ovo znači za korisnike TikTok-a. Uglavnom se čini da će stvari uglavnom ostati iste. Ali to je i dalje važan razvoj: TikTok radi na utvrđivanju detalja sa glavnim izdavačima otkako je dostigao veliku popularnost,  kako bi osigurao da ne izgubi neke od najboljih svetskih pesama, a čini se da je ovo prvi posao koji je konačno zaključen.

Dve kompanije bi takođe trebalo da zajedno rade na načinima za promociju Sony umetnika i „većim nivoima TikTok personalizacije korisnika“. Sony i njegove izdavačke kuće zabeležile su velike pobede zahvaljujući TikTok-u. Lil Nas X, čija se pesma „Old Town Road“ vinula u popularnost u aplikaciji, potpisala je za Columbiu, što je Sony label. A „Savage love“ Jasona Derula, koja je nezaobilazna kako u aplikaciji, tako i u prehrambenim prodavnicama (ili bilo kojim drugim fizičkim lokacijama koje još uvek posećujete ovih dana), takođe je objavljena putem Columbie.

Pročitajte i:  Muzika Taylor Swift se vratila na TikTok 

Novi TikTok ugovori

TikTok je do danas potpisao neke druge ugovore, uključujući i onaj sa Merlinom, velikom grupom nezavisnih label-a. Ali izgleda da kompanija i dalje radi na poslovima sa Warner-om i Universal-om. U kombinaciji sa Sony-jem, ta trojka čini glavninu muzičkog tržišta u SAD-u, pa je presudno da TikTok na kraju dođe do trajnijih sporazuma sa njima.

Billboard je izvestio da je TikTok ranije tokom godine postigao kratkoročne ugovore o licenci sa sve tri glavne kompanije, ali su ti poslovi bili „znatno kraći“ od tipičnih sporazuma.

Izvor: Theverge

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: