BIZIT 2024

Tržište nosivih uređaja će do 2020. na globalnom nivou vredeti 30 milijardi evra

Kako tehnologija čini nosive uređaje sve naprednijim, tako u isto vreme modni brendovi pokreću sledeću evoluciju na tržištu prenosivih uređaja. Trenutno, svaka peta odrasla osoba nosi pametan sat ili fitnes narukvicu, a do 2020. godine, tržište nosivih uređaja će na globalnom nivou vredeti 30 milijardi evra – što je samo po sebi dokaz da ovo tržište treba držati na oku.

PCPress.rs Image

Za tehnološke gigante veliki je izazov učiniti procese što jednostavnijim i nenametljivim kako bi omogućili modnim brendovima da dizajniraju prenosive uređaje koji će prvenstveno izgledati kao modni detalji. Jedna od prvih kompanija koja je ušla na ovo područje je Sony sa svojom pametnom narukvicom pod nazivom Wena (Wear Electronics Naturally). Ova narukvica dizajnirana je da olakša svakodnevne aktivnosti tako da se uz pomoć nje može beskontaktno plaćati, pratiti broj pređenih koraka i dobijati obaveštenja sa mobilnog telefona – sve ovo sadržano je u luksuzno dizajniranoj narukvici.

Pojednostavljivanje procesa plaćanja tako da se svede na prislanjanje uređaja ili klik na ekran znači da prenosivi uređaji putem kojih se mogu vršiti plaćanja postaju sledeća faza u zadovoljenju želja potrošača za praktičnošću koja podrazumeva izgled spreman za Instagram. Prenosivi uređaji putem kojih se mogu vršiti plaćanja su već dostupni u 21 zemlji EU i na preko 30 uređaja.

Pročitajte i:  Sony odabrao AMD čipove za PS6

Do sada su tehničke karakteristike uređaja bile primarne, pa su se mnogi uređaji oslanjali samo na dužinu trajanja baterije i mogućnosti koje pružaju. Međutim, da tehnologija prati modu vidimo svakodnevno, od pametnih tkanina, manekenki koje nose Google Glass uređaje na modnim pistama, do dizajnera Adama Selmana koji je predstavio novu generaciju haljina kojima se može plaćati – prenosivi uređaji zauzimaju sve bitnije mesto u svetu mode.

Facebook komentari:
SBB
Tagovi: , , , , ,