BIZIT plus

YouTube uvodi manje pauza za oglase na TV — ali oglasi postaju sve duži 

Sledeći put kada sednete da gledate YouTube na TV-u, možda ćete primetiti da manje oglasa razbija video koji gledate. To je zato što YouTube čini da se oglasi na televizorima pojavljuju ređe, ali zauzvrat ćete morati da gledate duže reklame. 

PCPress.rs Image

YouTube je počeo da testira duže, ali ređe pauze za oglase u septembru, a sada se pokreću na svim televizorima. Promena znači da ćete u donjem desnom uglu ekrana videti ažurirani tajmer za odbrojavanje koji će sada pokazati koliko vam je preostalo dok se cela pauza za oglas ne završi ili kada možete da preskočite. 

YouTube je ranije prikazao koliko je oglasa uključeno u pauzu u gornjem levom uglu ekrana, zajedno sa tajmerom za odbrojavanje za svaki pojedinačni oglas. Uporedo sa novom učestalošću oglasa, YouTube proširuje oglase na Shorts na televizore. Baš kao i na mobilnim uređajima i na vebu, sada ćete videti oglase između Shorts-a koje možete da preskočite pomoću daljinskog upravljača. 

 Iako ne mogu da kažem da sam previše srećan što ću dobijati oglase između kratkih filmova na TV-u, nekako mi je drago zbog promene pauza za oglase na redovnim video snimcima, jer se nadam da neću imati toliko malih prekida dok Gledam dvočasovne duboke zarone. YouTube se ove godine fokusirao na reklame i privlačenje ljudi da ih gledaju. Kompanija je u svoju TV aplikaciju dodala oglase od 30 sekundi koje nije moguće preskočiti i čak je otišla toliko daleko da je postavila ograničenja na blokatore oglasa. 

Pročitajte i:  YouTube Music & Premium sada imaju 100 miliona pretplatnika

Izvor: TheVerge

Facebook komentari: