Blockchain reklama puštana tokom fudbala na SP2018

Blockchain tehnologija je značajno napredovala u poslednjih godinu dana – toliko da je preko 20 miliona fudbalskih fanova gledalo reklamu iza koje stoji poznata južnokorejska kompanija. Ovo je značajan doprinos ideji da se ova tehnologija približi običnim ljudima kako bi shvatili da je reč o bezbednom i naprednom sistemu.

Ako želiš da skreneš pažnju javnosti moraš da se pojaviš na televiziji. Pravi primer su reklame na Super Bowlu, gde se prodaje sve od praška za veš do automobila. Isto važi i za Svetsko prvenstvo u fudbalu koje se upravo održava u Rusiji. Tom logikom se vodio i Hyundai, tačnije njegova kompanija koja se bavi blockchain tehnologijom.

Blockchain reklama za vreme fudbala

Fudbal je tokom trajanja prvenstva svetska tema i nema boljeg mesta za promociju od reklamnih blokova za vreme utakmica. Na poluvremenu utakmice Engleska – Švedska (2:0), emitovana je u Engleskoj blockchain reklama koju je, po zvaničnim podacima BBC, gledalo skoro 20 miliona ljudi.

Reč je o reklami iza koje stoji Hyundai Asset Company (HDAC), koja je govorila o visokotehnološkoj viziji budućnosti koja sadrži internet-of-things tehnologiju. Ona se prikazivala tokom trajanja prvenstva tokom reklamnih blokova za vreme utakmica na SP2018, ali je rekordnu gledanost zabeležila na najvažnijoj utakmici za Engleze.

Pročitajte i:  Bitcoin ponovo pada

U reklamnom spotu se termin blockchain pomenuo četiri puta, približavajući gledaocima način plaćanja koristeći blockchain tehnologiju, kao i korišćenje kućnih aparata sa akcentom na bezbednost. Poenta reklame je da predstavi “običnim” gledaocima perspektivu korišćenja blockchain tehnologija, kako bi se izbeglo konstantno poređenje sa Bitcoinom koji je svima sinonim za ovu tehnologiju. Da podsetimo, već postoje projekti koji koristeći prednosti ove tehnologije donose benefite. Setimo se KodakOne koja štiti autorska prava fotografa.

Blockchain tehnologija ima svetlu budućnost, što govore i podaci da mnoge ozbiljne svetske kompanije kao što su IBM ili Bank of America, planiraju da se ozbiljnije pozabave prednostima koje ona donosi.  Da bi se ovakve tehnološke inovacije zaista i sprovele potrebna je promocija i edukacija ljudi, a oni se trenutno nalaze ispred televizora gledajući fudbal.

Izvor: News BTC

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , , , ,