Četiri načina da rešite “Network Discovery is Turned Off” grešku u Windowsu 10 i 11

Problemi sa mrežom su uobičajeni u sistemu Windows 10, a čini se da problem sada pogađa i korisnike operativnog sistema Windows 11.

PCPress.rs Image

Korak-po-korak vodič  za rešavanje problema

Jedan od čestih problema sa otkrivanjem mreže je to što korisnici ne mogu da pristupe drugim uređajima na istoj Wi-Fi mreži. Korisnici se žale da Windows 10/11 prikazuje “Network Discovery is Turned Off” grešku, a uključivanje ne rešava problem. Zbog toga je pred vama korak-po-korak vodič  za rešavanje ovog problema. Ovde su nabrojane četiri metode za rešavanje ovog problema, a sva ova rešenja primenjuju se i na Windows 10 i na Windows 11 računarima.

Metod 1: Promenite Advanced Sharing Settings

  • Otvorite Control Panel
  • Otvorite “Network and Internet” i idite na “Network and Sharing Center”
  • Da biste započeli sa ispravljanjem “Network discovery is turned off” greške na Windows 10/11, kliknite na “Change advanced sharing settings” na levom panelu
  • Ovde, u odeljku „Private“, uverite se da je omogućeno „Turn on network discovery“. Takođe, potvrdite izbor u polju za potvrdu „Turn on automatic setup of network-connected devices “.
  • Zatim, u odeljku „File and printer sharing“ omogućite „Turn on file and printer sharing“.
  • Dalje, proširite odeljak „Guest or public“ i omogućite „Turn on network discavery“ i „ Turn on file and printer sharing “. Na kraju kliknite na „Save changes“.
  • Sada ponovo pokrenite računar i proverite da li je greška ispravljena ili nije.
Pročitajte i:  Želite i dalje da koristite Windows 10 na bezbedan način? Spremite se da to (debelo) platite…

Metod 2: upravljanje Windows uslugama

Ako gore navedena metoda nije rešila problem otkrivanja mreže na računaru sa operativnim sistemom Windows 10 ili 11, sledite ove korake za održivije rešenje:

  • Pritisnite Windows tastersku prečicu “Win + R” da biste otvorili prozor Run. Upišite services.msc i pritisnite Enter.
  • Ovde se pomerite nadole i potražite „Function Discovery Resource Publication“. Dvaput kliknite na nju i promenite „ Startup type“ u „Automatski“. Nakon toga kliknite na “Start” pod “Service status” i kliknite na “OK”.
  • Zatim potražite uslugu „DNS Client“ i uverite se da je postavljena i na „Automatski“. Takođe, uverite se da je usluga pokrenuta.
  • Na kraju, potražite „SSDP Discovery“ i otvorite ga. Promenite ga u „Automatski“ iz padajućeg menija i pokrenite uslugu.
  • Sada ponovo pokrenite računar da proverite da li je problem rešen.

Metod 3: Podesite Firewall Settings

  • Pritisnite taster Windows i potražite „Windows Firewall“. Otvorite „Firewall Windows Defender“ settings u Control Panelu.
  • U levom oknu kliknite na „Allow an app or feature through Windows Defender Firewall“.
  • Zatim kliknite na „Change Settings“ u gornjem desnom uglu i potražite „Network Discovery“. Uverite se da je funkcija uključena i da su omogućena polja za potvrdu „Private“ i „Public“.
  • Na kraju kliknite na „OK“ i trebalo bi da otklonite problem.
Pročitajte i:  Zasićeni ste Outlookom? Sada je savršeno vreme da ponovo isprobate Thunderbird

Metod 4: Resetujte mrežu

Ako nijedan od gore navedenih metoda nije rešio problem, možda ćete morati da resetujete mrežu na računaru sa sistemom Windows 10/11. Da biste to uradili, sledite dole navedene korake:

  • Pritisnite taster Windows, potražite „Network reset“ i otvorite ga na računaru sa operativnim sistemom Windows 10. U operativnom sistemu Windows 11 otvorite Settings i idite na Network i Internet > Advanced Network Settings> Network reset.
  • Zatim kliknite na „Reset now“ i to je to. Ponovo pokrenite računar.

Izvor: Beebom

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , ,