Facebook grupe dobijaju nove funkcije
Grupe na Facebook-u od sada će biti angažovanije nego ikada, a istovremeno će biti malo lakše.
Facebook dodaje nova ažuriranja za Gupe. Cilj novih funkcija je da povećaju angažovanje korisnika i pomognu administatorima grupe da efikasno upravljaju. Jedno od novih ažuriranja se odnosi na borbu protiv lažnih vesti.
To će omogućiti administatorima grupe da kritički ispitaju označene postove. Administatori mogu da premeste postove na čekanje ako su označeni kao lažni ili obmanjujući. Nakon pregleda, administratori mogu da dozvole te postove ili da ih izbrišu.
Primetno ažuriranje funkcije je dodavanje Reels do Grupa. Članovi sada mogu da dele video zapise na temu Grupe kako bi imali dublju interakciju i angažovanje. „Sa Reels koji su sada u grupama, članovi zajednice mogu da dele informacije, pričaju priče i povezuju se na dubljem nivou.“ – navodi kompanija u postu na blogu.
Još jedna dodata funkcija u Grupe će vam omogućiti da delite Facebook događaj za svoju zajednicu na vašoj Instagram priči. Ovo će vam omogućiti da svoju zajednicu predstavite na širi način. Platforma društvenih medija će takođe omogućiti korisnicima da dodaju više informacija na profil svoje Grupe kako bi se „povezali sa drugim članovima“ i „negovali odnose u zajednici“. Odeljak „O meni“ vam omogućava da podvučete informacije koje želite da podelite sa zajednicom.
Facebook takođe testira sposobnost moderatora i administatora grupe da kreiraju poruke samo za pregled kako bi poslali jednosmernu komunikaciju članovima. Pored toga, uvedeni su i novi alati za olakšavanje angažovanja zajednice. Administratori sada mogu da istaknu članove sa najvećim doprinosom koji mogu zaraditi poene ispunjavanjem obaveza. Platforma je takođe započela Program za ubrzavanje zajednice kako bi opremila lidere zajednice potrebnim veštinama.
„Izgradnja zajednice je suština misije Facebook u približavanju sveta, i dok je zajednica ušla u svaki ugao aplikacije, Grupe su i dalje centralno mesto gde ljudi idu da zajedno urade više“, saopštila je kompanija. „U stvari, većina ljudi na Facebooku su članovi najmanje 15 aktivnih grupa, a svaki dan se pridruži više od 100 miliona grupa“, dodaje se.
Facebook je rekao da takođe testira ažuriranja korisničkih grupnih profila kako bi olakšao negovanje odnosa u zajednici i povezivanje sa drugim članovima.
Izvor: economictimes.indiatimes.com