BIZIT plus

Google će zahtevati Android aplikacije za bolje moderiranje AI sadržaja

Pošto generativna veštačka inteligencija eksplodira svuda, Google će početi da zahteva da Android aplikacije uključuju način prijavljivanja uvredljivog sadržaja generisanog veštačkom inteligencijom i da se pridržavaju novih pravila moderiranja o tome koja vrsta AI sadržaja je prihvatljiva.

PCPress.rs Image

Od aplikacija koje koriste sadržaj generisan veštačkom inteligencijom biće potrebno da dodaju dugme za označavanje ili prijavu uvredljivog materijala početkom sledeće godine da bi ostale u Google Play prodavnici.

Korisnici bi trebalo da budu u mogućnosti da izveštavaju bez potrebe da se kreću dalje od aplikacije, slično već postojećim sistemima izveštavanja u aplikaciji danas.

Kompanija je saopštila da njena politika sadržaja generisanog veštačkom inteligencijom pokriva AI chat botove, aplikacije za slike generisane veštačkom inteligencijom i aplikacije koje kreiraju glasovni ili video sadržaj stvarnih ljudi uz korišćenje AI. Aplikacije koje hostuju sadržaj generisan veštačkom inteligencijom, one koje koriste veštačku inteligenciju samo za sumiranje materijala kao što su knjige i aplikacije za produktivnost koje koriste veštačku inteligenciju kao funkciju neće biti predmet novih smernica.

Pročitajte i:  Novi zakon - o obuci AI  

Za Google, primeri problematičnog AI sadržaja obuhvataju neobavezne fakture seksualnog materijala, snimke stvarnih ljudi dizajnirane za prevaru, lažni ili obmanjujući izborni sadržaj, aplikacije sa generativnom veštačkom inteligencijom „prvenstveno namenjene da budu seksualno zadovoljavajuće“ i kreiranje zlonamernog koda.

U svom saopštenju, Google je priznao da je generativna AI „kategorija aplikacija koja se brzo razvija“, ostavljajući utisak da će možda ponovo razmotriti svoje politike veštačke inteligencije kako tehnologija nastavlja da se razvija.

Pored novih pravila o sadržaju generisanom veštačkom inteligencijom, Google takođe pojačava politiku dozvola za fotografije i video u Play prodavnici ograničavajući koliko aplikacije mogu da pristupaju podacima.

„Fotografije i video snimci na korisnikovom uređaju smatraju se ličnim i osetljivim korisničkim podacima i treba ih tretirati u skladu sa najboljim praksama privatnosti“, saopštila je kompanija. „Ove osetljive informacije ostavljaju korisnike ranjivim na curenje podataka ili na mete eksploatacije, tako da minimiziranje ovog pristupa pomaže da se izbegne teret za programere rukovanja takvim osetljivim podacima.“

Samo aplikacije kojima je potreban širok pristup fotografijama i video zapisima će nastaviti da dobijaju opšte dozvole, dok će aplikacije sa ograničenom upotrebom medijskih datoteka morati da koriste birač fotografija.

Pročitajte i:  Kad biznisu zatreba chatbot

Izvor: TheVerge

Facebook komentari: