Humankind: Autentične istorijske priče
Iako će proći neko vreme dok igra Humankind ne stigne do zainteresovanih, već je jasno da cilja područje koje je odavno zauzela Civilization.
Igra je trebalo da se pojavi u aprilu, ali je događaj odložen za avgust, budući da je developerima potrebno još vremena, najviše zbog toga što su u priču uključeni diplomatski odnosi između različitih zajednica. To je ujedno i jedna od najvećih razlika u odnosu na Civilization, koja u diplomatiju nije mnogo ulagala. Diplomatski procesi su komplikovana za implementaciju u igru, budući da podrazumevaju apstraktne elemente iz ljudskog ponašanja, poput „poverenja“ i „pregovora“. Ukoliko bi se primenili uobičajeni mehanizmi za implementaciju delova igre, ovi momenti bi ličili na parodiju, što developeri nikako ne žele.
Igra je, kako se tvrdi, istorijski autentična, što je zahtevalo više napora – kako alata, tako i akcija kao što su „podmiti“, „predloži“, „zapreti“ ili „zahtevaj“. Upravo je zbog toga objava odložena za 17. avgust, a igra će se pojaviti na Steamu i u Epic Games prodavnici.
Izvor: PC Gamer