BIZIT 2024

Intel proširuje garanciju na Core čipove kako bi umirili kupce

Intel je produžio garancijski period za svoje 13. i 14. generacije Core desktop čipova za dodatne dve godine, saopštila je kompanija 1. avgusta, pokušavajući da uveri kupce da mogu sa poverenjem kupovati ove proizvode.

PCPress.rs Image

Najnoviji Intel Core čipovi sada dolaze sa efektivnom petogodišnjom garancijom

Obično, Intelovi garancijski uslovi za 13. i 14. generacije Core procesora pokrivaju tri godine. Ako ste kupili bilo koji procesor ili sistem od proizvođača računara, Intel garantuje da će taj čip biti u skladu sa specifikacijama kompanije i da će biti bez grešaka. Sada su pokriveni ukupno pet godina.

Zašto? Sve se promenilo kada su otkriveni problemi sa najnovijim Intel Core čipovima, koji su mesecima trpeli neobjašnjive padove sistema i plavi ekran smrti (BSOD). Intel je konačno pripisao osnovni uzrok povišenom radnom naponu uzrokovanom mikrokod algoritmom i rekao da će popravka biti objavljena ovog meseca putem ažuriranog firmvera od strane proizvođača računara i matičnih ploča. Međutim, zakrpa neće popraviti CPU-ove koji su već oštećeni.

Pročitajte i:  Intel se približava rešenju, ali još uvek nema odgovor na problem sa Raptor Lake procesorima

Svi povezani sa Intelom morali su biti pomalo nervozni nakon što je Intel rekao 1. avgusta da će otpustiti oko 15.000 zaposlenih tokom godine, smanjiti troškove i preispitati svoje linije proizvoda. Intelovi rukovodioci nisu spomenuli probleme sa Core čipovima u jesen, karakterišući pregrupisavanje kao deo postojeće strategije proizvodnje. Na svom forumu zajednice, međutim, Intel je rekao da želi da se pobrine za svoje kupce.

Intel je posvećen tome da osigura da svi kupci koji imaju ili trenutno doživljavaju simptome nestabilnosti na svojim 13. i/ili 14. Gen desktop procesorima budu podržani u procesu zamene”, rekli su. “Stojimo iza naših proizvoda, i u narednim danima ćemo deliti više detalja o dvogodišnjoj proširenoj podršci za garanciju za naše boksovane Intel Core 13. i 14. Gen desktop procesore.”

Ako ste kupili laptop ili desktop od proizvođača računara ili sistemskog integratora i treba da prijavite potencijalni garancijski problem, Intel je rekao da bi trebalo da se obratite samom proizvođaču. U suprotnom, Intelova korisnička podrška će rukovati potencijalnim zahtevima za boksovane procesore.

Pročitajte i:  Intel produžava garancije za svoje procesore za dve godine zbog problema sa stabilnošću

U suštini, promena predstavlja dvogodišnje produženje važeće garancije, rekao je predstavnik Intela u e-mailu. Više detalja će biti dostupno u narednim danima, saopštila je kompanija. 

“Istovremeno, izvinjavamo se zbog kašnjenja u komunikaciji, jer je ovo bio izazovan problem za raspetljavanje i definitivno utvrđivanje osnovnog uzroka”, rekao je Intel.

Izvor: Pcworld

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *