LinkedIn kupio Oribi, marketinško-analitičarsku kompaniju iz Izraela
Poslovna društvena mreža, LinkedIn, u vlasništvu Microsoft-a, kupila je kompaniju Oribi iz Izraela, koja se bavi analizom poslovnih informacija. Vrednost ove akvizicije je 80 miliona dolara, a deo dogovora podrazumeva i da LinkedIn u Izraelu otvori novi razvojni centar u kome će, u početku, raditi oko 50 softverskih inženjera. Ugovor o kupovini zaključen je 28. februara.
Ideja je da se Oribi-jeva tehnologija inkorporira u LinkedIn-ovu marketinšku platformu. Time će se korisnicima ove platforme omogućiti naprednije definisanje kampanja i optimizacija ROI-ja za njihove marketinške strategije. Drugim rečima, korisnici će moći da lakše i preciznije mere konverziju svojih kampanja, i to sa automatizovanim tagovima i tehnologijama koje ne zahtevaju implementaciju kodova, uz potpuno očuvanje privatnosti analiziranih podataka.
Novac koji je Oribi dobio, biće upotrebljen za dalji razvoj i unapređenje prilagodljivih analitičkih alata za merenje uticaja marketinških strategija.
Izvor: ZDNet