Novi Microsoft Flight Simulator biće najrealističnija igra ikad napravljena
Prva verzija Microsoft Flight Simulator-a predstavljena je davne 1982. godine i od tada se stalno razvija, a poslednja (aktuelna) verzija igre pojavila se sada već davne 2014. godine. Iako odavno važi za realističnu igru (simulaciju), najavljena verzija za 2020. godinu podići će nivo realističnosti za bar još nekoliko stepeni.
Zahvaljujući modernim tehnologijama i udruživanjem snaga sa drugim kompanijama, virtuelni piloti u budućem Flight Simulator-u praktično neće moći da razlikuju virtuelni i stvarni svet. To je postignuto tako što će se umesto računarski generisanih mapa, podaci preuzimati iz Bing Maps-a, a proces mašinskog učenja obezbediće kreiranje potpuno realističnog ambijenta. Takođe, Microsoft je sklopio partnerstva sa meteorološkim kompanijama odakle će se preuzimati pravi vremenski podaci u realnom vremenu, kao i sa kontrolama leta, odakle preuzima putanje i vremenske rasporede pravih aviona. Microsoft se povezao i sa kompanijom Asobo Studio, koja stoji iza igre Fuel – open world trkačke igre iz 2009. godine, koja je ušla u Ginisovu knjigu rekorda za „najveću površinu u igrama za konzole“.
Flight Simulator će virtuelnim pilotima omogućiti da sednu u realistične kokpite i da iz njih vide pejzaže kao što bi to videli da sede u kokpitu pravog aviona. U novoj verziji biće implementirano više od 40.000 aerodroma širom sveta, a digitalizovano je oko 510 miliona kvadratnih kilometara površine naše planete.
Prema najavama, novi Microsoft Flight Simulator će se prvo pojaviti na PC računarima, a kasnije će biti dostupan i na Xbox konzolama.
Izvor: Daily Mail