Otvorena vrata Ubisoft razvojnog studija u centru Beograda
Iako postoji više od godinu dana, i iza sebe ima jednu AAA igru, Ubisoft razvojni studio, smešten tik uz boemsku četvrt Beograda nije se hvalio svojim poduhvatima. Jedino što je bilo dostupno za javnost je tabla na zgradi na kojoj je pisalo Ubisoft Beograd.
Danas je izabrana grupa predstavnika medija imala prilike da se malo bolje upozna sa radom razvojnog studija jedne od najvećih produkcionih kuća u svetu igara. Ubisoft Beograd je najnoviji produkcioni studio u mreži ove kompanije, i četvrti produkcioni studio u Istočnoj Evropi, gde u okviru grupe već posluju studio u Bukureštu (od 1992.), Sofiji (od 2006.) i Kijevu (od 2008.).
U prethodnih nekoliko meseci, Ubisoft Beograd je radio na razvoju PC verzije Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands, jednog od najvećih AAA brendova u kompaniji Ubisoft. Tim trenutno broji 20 članova koji blisko sarađuju sa kancelarijama u Bukureštu i Parizu na ovoj igri i uzbuđeni su zbog predstojećih projekata na kojima će sarađivati sa drugim iskusnim studijima. Tokom prezentacije smo saznali da je strategija kompanije Ubisoft da na svim velikim projektima uvek sarađuje nekoliko razvojnih studija, kako bi se kvalitet igara podigao na viši nivo. Saznali smo i da Ubisoft radi na novom projektu, vrlo verovatno novom AAA naslovu, ali za sada Nenad Tešović, koordinator produkcije za Ubisoft studio u Beogradu nije mogao da nam da više informacija na tu temu, uz opasku, da ćemo uskoro imati prilike da čujemo više o budućim projektima Beogradskog razvojnog studija.
S obzirom na popularnost Ubisoft igara, i želje za konstantnim unapređivanjem, te potragom za mladim talentima, planirano je da se do kraja godine tim duplira, kao i da obuhvata druge profesionalne profile. Činjenica da kompanija Ubisoft pruža te mogućnosti na srpskom tržištu je priznanje kvaliteta i kreativnosti koju srpski programeri i dizajneri mogu da ponude globalnoj industriji.