Reklame i loše igre s interneta
Ono što se mnogo reklamira često ne nudi kvalitet, a to važi i za video igre koje se reklamiraju na društvenim mrežama, te širom interneta.
Na Facebooku, Twitteru i Instagramu sve vrvi od reklama za nove video igre, a u pitanju su marketinški sadržaji koji se temelje na interesovanjima korisnika. Mnogi su u poslednje vreme primetili veliki broj igara sa zombijima, a najpopularnija su dva naslova – State of Survival i Puzzles & Survival. Kako tvrde oni koji su ih probali, u pitanju su neobični sadržaji – posebno je bizarna Puzzles & Survival. U reklami može da se vidi zatvorenik kojeg ugrize zombi-pacov, od čega i sam postaje zombi, i tu počinje “zabava”.
Na internetu je mnogo reklama za slične igre, ali se dva navedena naslova najčešće pojavljuju. Iako su donekle slični, u pitanju su vrlo različite igre, što na kraju ne znači mnogo. Većina zombi igara koje se reklamiraju ne nudi ništa zanimljivo, najpre zbog toga što liče na sve druge igre sa sličnom tematikom. Isto važi i za Zombie Survival, te Puzzles & Survival, budući da ih igrači opisuju kao „dosadne igre bez duše“. Eksperti tvrde da deluje kao da su ih pravili roboti koji su prethodno analizirali najpopularnije igre, te iz njih izvukli opšta mesta i spojili ih u jednu glupost.
Collect, build, find other survivors!
How long can you last in this ZOMBIE world?— State of Survival Official (@state_survival) March 1, 2021
U pitanju su reklame koje korisnike navode na pogrešne zaključke, što nije ništa novo. Developeri ističu da reklame pravi potpuno odvojeni tim, te da oni nemaju ništa s tim, a problem je u tome što se cilja da neka reklama postane viralna, dok se o igri koja se reklamira uopšte ne razmišlja.
Izvor: Kotaku