Skoro 5 miliona ljudi koristi Netflix-ov “ad tier” model

Netflix je otkrio da je nivo platforme podržan od reklama privukao skoro 5 miliona globalnih mesečnih aktivnih korisnika šest meseci nakon prvog lansiranja. Gigant za striming je otkrio brojke tokom svoje prezentacije unapred za 2023. dodajući da se broj pretplatnika na oglasnom nivou „više nego udvostručio“ od početka ove godine, sa prosečnom starošću korisnika od 34 godine.

PCPress.rs Image

Kako je objavio The Hollywood Reporter, ko-izvršni direktor Netflix-a Greg Peters rekao je tokom prezentacije da preko 25 posto novih registracija bira nivo podržan od oglasa u zemljama u kojima je dostupan. Peters je takođe tvrdio da angažovanje gledalaca na nivoima podržanim oglasima odražava nivoe angažovanja koji se vide na Netflix nalozima bez oglasa.

Netflix tek treba da otkrije koliko aktivnih pretplatnika ima njegov oglasni nivo

„Signali su obećavajući: angažovanje na našem planu za oglase je slično našim uporedivim planovima bez oglasa“, rekao je Peters tokom prezentacije. „To je kritično jer sve počinje i završava se sa potrošačima. Zbog toga je, uprkos svoj konkurenciji, Netflix danas najpopularniji servis za striming.

Pročitajte i:  Netflix ukida svoj najjeftiniji plan bez reklama u Kanadi i Velikoj Britaniji

Poznato nestrpljiv u pogledu deljenja podataka o gledaocima sa bilo kim, Netflix sada skreće pažnju na broj svojih gledalaca dok nastoji da poveća svoj novi posao oglašavanja. Ranije ove godine, kompanija je objavila da proširuje svoj odnos sa Nielsen-om, istraživačkom firmom koja meri gledanost televizije i striminga, kako bi bolje razumela ponašanje publike. „Mi tretiramo naše oglase sa istom pažnjom kao i naš neverovatan sadržaj“, rekao je Jeremi Gorman, Netflixov predsednik za oglašavanje širom sveta. „Uslužiti ih lokalno, neprimetno prelaziti između emisija i oglasa bez kašnjenja i primeniti vodeći limiti učestalosti u industriji sa opterećenjem oglasa od četiri do pet minuta na sat.“

Warner Bros. Discovery je izneo slične tvrdnje o svom Mak streaming servisu tokom samog događaja kompanije Upfront u sredu. „Mak Ad-Lite pretplatnici dobijaju isti sadržaj kao i pretplatnici bez oglasa“, rekao je izvršni direktor Warner Bros. Discovery David Zaslav. „Vidite samo tri ili četiri minuta oglasa na sat i plaćajte samo 9,99 dolara mesečno.“

Treba napomenuti da se mesečni aktivni korisnici ne poistovećuju sa stvarnim brojem pretplatnika, a Netflix je ostao zatvoren u vezi sa tim koliko pretplatnika zapravo ima nivo oglasa. Brojka je poslednji put procenjena na oko 1 milion još u martu, nakon što se verovalo da je početak usluge spor. Ove brojke su se možda poboljšale otkako je Netflix u aprilu proširio svoj osnovni plan od 6,99 dolara mesečno sa oglasima, mada će biti zanimljivo videti koliko mesečno aktivnih korisnika Netflix prijavi nakon što konačno sprovede suzbijanje deljenja lozinke kasnije ove godine.

Pročitajte i:  Netflixu je plan sa oglasima doneo 23 miliona mesečnih korisnika

Izvor: TheVerge

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: