BIZIT 11 - prvi dan

Spotify pokreće centar za umetničku robu

Spotify je predstavio novi centar za umetničke proizvode koji preporučuje robu poput majica, vinil ploča i ovog mesinganog upaljača Lana Del Rey za raspoložene devojke. To je najnoviji pokušaj kompanije Spotify da integriše kupovinu robe u aplikaciju, što je bio prioritet za umetnike koji distribuiraju na servisu za striming.

PCPress.rs Image

Roba na Spotify-u nije nova – kompanija je pokrenula partnerstvo sa Shopify-om 2021. godine i od tada pravi mala ažuriranja kako bi olakšala kupovinu. Ipak, kupovina se ne dešava direktno u aplikaciji; korisnici mogu da pretražuju robu, ali se zatim upućuju na pojedinačne prodavnice robe umetnika.

Spotify ne smanjuje prodaju, ali guranje robe služi poslovnoj svrsi. Dobro je poznato koliko malo umetnici uzimaju kući iz svojih muzičkih tokova, a prodaja robe je jednostavan način sa visokom maržom da se pokuša nadoknaditi razlika. Ako Spotify želi da usreći umetnike (ili ih bar spreči da se pobune), kompanija mora da učini robu delom korisničkog iskustva.

Uz to, korisnici takođe moraju biti u mogućnosti da pronađu robu. Trenutno je najlakši način da odete na karticu robe na individualnoj stranici umetnika.

Pročitajte i:  „Lični radio“ miks na YouTube Music servisu

Izvor: TheVerge

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,