Walmart i Roku se udružuju u reklamnim kampanjama za TV
Walmart & Roku se udružuju kako bi predstavili ono što nazivaju „oglasi za kupovinu“, koji će vam omogućiti da nešto kupite direktno iz oglasa na TV-u. Čini se da je novi format oglasa namenjen da pojednostavi iskustvo kupovine, tako da ne morate da prelazite na telefon ili računar ako vidite oglas za nešto što biste zaista želeli da kupite.
Walmart & Roku sada olakšavaju način kupovine
Roku je godinama govorio o svojim reklamnim ambicijama, tako da se čini da se ova nova vrsta oglasa u potpunosti uklapa u ciljeve kompanije. A oglasi za striming koji se mogu kupovati već neko vreme razmišljaju o Walmartu. Kompanija je 2019. godine predstavila koncept Vudu-u, servisu za striming koji je prodala Fandangu 2020. godine.
Roku i Walmart opisuju oglase kao „pilot projekat“, što verovatno znači da će samo ograničen broj ljudi imati pristup u početku. Ali čini se da su kompanije posvećene daljem razvijanju koncepta, jer su primetile da će buduće iteracije ovog pilot projekta tražiti mogućnosti za izgradnju dubljeg trgovinskog iskustva koje se susreće sa kupcima tamo gde jesu. To bi moglo značiti širenje reklama koje se mogu kupiti izvan Walmarta i njegovih proizvoda.
Izvor: The Verge