BIZIT 11 - prvi dan

YouTube oglašavanje i u Srbiji

Kompanije u Srbiji od sada i putem YouTube platforme mogu da rade na promociji brenda, proizvoda i usluga.

Joško Mrndže, direktor kompanije Google za regiju Adriatic.
Joško Mrndže, direktor kompanije Google za regiju Adriatic.

YouTube donosi brojne mogućnosti velikom broju oglašivača, omogućujući im povezivanje s  lokalnom i međunarodnom publikom na nov i drugačiji način, a oglašivači iz Srbije mogu svoje oglase postaviti na YouTube od 18. marta 2014. godine.

Oni se mogu povezati sa publikom koja gleda sadržaje putem Trueview In-stream i In-display ads platforme, a koji se prikazuju pre, za vreme ili istovremeno sa video sadržajem koji korisnici pregledaju.

„Oglašivači žele da budu tamo gde su njihovi potencijalni korisnici. S milijardu jedinstvenih korisnika mesečno i 100 sati postavljenog video materijala svakog minuta, YouTube okuplja veliki broj korisnika koji traže, gledaju, dele, komentarišu i „lajkuju“ video sadržaje na ovoj video platformi. U Srbiji YouTube ima doseg do 47 odsto populacije.

Svakodnevno korišćenje YouTube popularno je kod mlađih korisnika te se penje na neverovatnih 91 odsto korisnika starosti između 20 i 24 godine. U Srbiji se YouTube najviše koristi za slušanje muzike.

Međutim, YouTube je važan i za donošenje odluka o kupovini, s obzirom da ga 62 odsto korisnika smatra dobrim izvorom informacija o proizvodu koji planiraju da kupe.

Pročitajte i:  Google prestaje da prikazuje političke oglase u EU 

Sa novim inovativnim rješenjem Trueview formats zahvaljujući kome oglašivači plaćaju samo ukoliko je korisnik „aktivno“ pregledao video materijal, YouTube je uistinu efikasna platforma za sprovođenje kampanja kojima se promoviše brend, proizvod i usluga kao i kampanja za dobijanje povratnih informacija od korisnika“, izjavio je direktor kompanije Google za regiju Adriatic, Joško Mrndže.

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,