Zašto je digitalna transformacija ključna za održivost poslovanja
Najčešća asocijacija na termine „digitalizacija“, „digitalna transformacija“ su IT industrija i telekomunikacije. Sa dolaskom novih servisa za dostavu i naručivanje hrane, ali i usluga prevoza, digitalizacija je „ušla“ u naže živote i proširila značenje ovog termina za sve više ljudi.
Ali, zanimljivo je uvek videti kako se ovom trendu prilagođavaju i velike kompanije, čija osnovna delatnost, bar na prvi pogled, nema toliko veze sa procesom digitalizacije. I tu dolazimo do iznenađenja. Velike kompanije, koje žele da ostanu uspešne u svom poslu, na svoj način stvaraju novi, digitalni poslovni model. I reč je upravo o transformaciji, u pravom smislu te reči, jer se zahtevaju velike promene u načinu korišćenja tehnologije, svakodnevnom radu zaposlenih. Zato ne čudi što digitalna transformacija postaje neophodan deo uspešnog poslovanja. Što pre kompanije krenu sa promenama unutar svojih sistema, to će ove promene biti brže i efikasnije.
Jedan od najboljih domaćih primera za ovo je kompanija NIS. Ova kompanija je napravila svoj digitalni protfolio, koji donosi bolju komunikacuju sa potrošačima, ali i još efikasniju i bolju uslugu.
NIS je ove godine, prvi među naftašima u našoj zemlji, lansirao mobilnu aplikaciju Drive.Go koja omogućava plaćanje goriva na benzinskim stanicama bez odlaska na kasu. Inovativna usluga, koja je prvi put dostupna u Srbiji, predstavlja brz, jednostavan i siguran način plaćanja goriva, a aplikacija je besplatna i može da se preuzme sa Google Play i Apple Store-a. Ukoliko želite da iz prve ruke iskusite olakšanje koje donosi digitalizacija korisničkih servisa, dovoljno je da nakon preuzimanja aplikacije i ukucavanja broja kartice koju ćete koristiti za plaćanje, na benzinskoj stanici skenirate istaknuti QR kod, natočite gorivo i kliknete na dugme Plati.
https://www.youtube.com/watch?v=6hnGPf35km8&feature=emb_title
„Za NIS digitalne tehnologije predstavljaju mogućnost za pokretanje novog razvoja kompanije, kao i povećanje efikasnosti komunikacije između kompanije i potrošača. Zadovoljstvo korisnika naših usluga nalazi se u osnovi svega što radimo i zato smo u skladu sa globalnim trendovima kreirali aplikaciju koja nudi brz, jednostavan i, u uslovima epidemije, bezbedan način za plaćanje. NIS je lider na domaćem tržištu, pa su unapređenja u segmentu prometa ujedno i naša obaveza prema potrošačima u Srbiji i regionu“, istakla je Marija Halar, direktor Centra za digitalnu transformaciju i unapređenje korisničkog iskustva u kompaniji NIS.