CERN najefikasnija neprofitna organizacija na Twitteru
Prema studiji Twiplomacy 2013 , koju je uradila firma Burson-Marsteller, Evropski institut za nuklearna istraživanja CERN proglašen je najefikansijim u komunikaciji puten Twittera, od 101 najuticajnije međunarodne neprofitne organizacije koje komuniciraju na taj način.
Mada je CERN prema boju sledbenika na toj društvenoj mreži – više od 870.000, zauzeo osmo mešto, njihove objave su stalno imale najveći broj retvitova, što im je donelo titulu, prenosi portal SEEbiz.
Osim na Twitteru, CERN popularise nauku i komunicira sa zainteresovanom javnošću i putem ostalih društvenih mreža -Facebooka, LinkedIna i Google Plusa, gde objavljuju svoja dostignuća, vesti i oglase za novaradna mesta.
CERN aktivno komunicira i putem Gugla Hangoutsa, gde studenti mogu direktno da razgovaraju s njihovim inženjerima i naučnicima.
Izvor: Tanjug