Dobio sam bitku za korisnika, a kapitulirao na tržištu, Miroslav Varga, Escape Studio | BIZIT2021

Miroslav Varga, martech specijalista, Escape Digital Agency je držao prezentaciju na temu “Dobio sam bitku za korisnika, a kapitulirao na tržištu”.

PCPress.rs Image

On je zapitao publiku znamo li našeg korisnika, koga želimo kao korisnika, kako ga pridobiti i koliko nam je važno uopšte da se borimo za korisnike? Što nas dovodi do pitanja – želimo li uopšte dobiti bitku za korisnika? Bitka za korisnika stara je koliko i samo tržište. Ne događa se sada ništa suštinski novo, ali nove su metode, tehnike i mogućnosti koje imamo. I baš su te novotarije često, zbog nerazumevanja ili neznanja, uzrok najvećih problema.

“Bitku za korisnika lako izgubimo ako izgubimo zdrav razum kao našeg najboljeg saveznika. Ali neretko kompanije u bici za korisnika izgube rat na tržištu. Dnevno nas napadaju sa 4 do 10 hiljada oglasa dnevno! Dakle, dok dođete na posao već vas je stotinama i hiljadama puta neko nagovarao da kupite nešto i vi sada morate da se smirite.”

Varga je u predavanju prikazao nekoliko stvari na koje često nailazi u praksi, a odnosi se na stvari koje kompanije potpuno pogrešno koriste u nadi da će dobiti bitku za korisnika koristeći sve veću količinu podataka koje su prikupile. Koristio je primere i pomoć analitike, Google oglasa i matematike.

Pročitajte i:  BIZIT Plus seminar Kontekst prodaje - Predstavljamo predavače - Miroslav Varga

Ukoliko vam se dopada sadržaj konferencije, pozivamo vas da nam se pridružite na zvaničnom BIZIT YouTube kanalu i zapratite nas tako što ćete pritisnuti dugme Subscribe, kako bismo sledeće godine bili još bolji i brojniji.

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: ,