IBM predstavio Watson Analytics
Kompanija IBM predstavila je Watson Analytics, napredni kognitivni servis zasnovan na prirodnom jeziku koji može da obezbedi trenutni pristup alatkama predviđanja i vizualizacije za preduzeća.
Prvo izdanje Watson Analitike će uključiti freemium verziju cloud servisa, prilagođenog radu na desktop i mobilnim uređajima.
Ovaj servis nudi kompletan asortiman samouslužne analitike, uključujući i jednostavan pristup u korišćenju podataka i skladištenje podataka na način koji olakšava korisnicima da ih prikupe i, kroz jednostavne formate, pripreme za analizu i vizuelizaciju koja se može prilagođavati i sa kojom se može uspostaviti interakcija, navodi se u zvaničnom saopštenju.
“Watson Analitika osmišljena je tako da pomogne ljudima iz prodaje – od predstavnika prodaje koji su na putu, do izvršnih i generalnih direktora. Zahavaljujući ovim alatkama, oni mogu uočiti šablone ponašanja, pratiti razvoj ideja i unaprediti sve tipove odluka”, kazao je Bob Picciano, viši potpredsednik grupe “Information and Analytics” u kompaniji IBM.
“Odstanili smo barijere između odgovora za kojima se traga i analitičkih alata koji poseduju podatke na osnovu kojih je moguće dobiti te tražene odgovore. Kombinacija analitike koju pokreće Watson, potencijala Big Data bazi podataka i klaud servisa dostupnih na smart telefonima ili PC računarima može doneti novi talas transformacije poslovanja”.
Određene karakteristike Watson Analitike biće dostipne korisnicima u beta verziji 30 dana, i ponuđene kroz niz freemium i premium paketa kasnije tokom godine. Za više informacija posetite stranicu watsonanalytics.com.