Kako da se diferencirate od konkurencije uz pomoć Wolt Oglasa
Tehnološka kompanija Wolt je na svojoj platformi uvela novu uslugu, Wolt Oglase, kako bi podržala rast i razvoj svojih partnera i povećala vidljivost njihovih proizvoda i usluga, ujedno nudeći prilagođene i personalizovane oglase krajnjim potrošačima.
Relevantna istraživanja pokazuju da 76 odsto potrošača bude frustrirano kada marketinški napori nisu personalizovani. U tom smislu, kompanije koje obezbeđuju da su oglasi prilagođeni i relevantni, što je jedna od glavnih karakteristika usluge Wolt Oglasi, mogu da smanje troškove akvizicije kupaca za 50 odsto, povećaju prihode do 15 odsto, kao i povraćaj ulaganja u marketing do 30 odsto.
„Radujemo se što možemo da predstavimo novi – marketinši alat, Wolt Oglase u svim zajednicama u kojima Wolt posluje. Tokom proteklih meseci, videli smo da naši partneri beleže značajan rast u prodaji i povraćaju troškova ovakvog oglašavanja. Početni rezultati i povratne informacije, koje dobijamo od svih partnera koji već koriste ovu uslugu izuzetno su ohrabrujući i daju nam samopouzdanje da smo na pravom putu. Veoma vodimo računa o tome da plaćeni sadržaj koji prikazujemo uvek bude relevantan i da ne opterećujemo potrošače previše. Želimo da oglašavanje bude win-win i da Wolt bude još korisniji svima“, istakla je Katalina Salazar, globalna direktorka Wolt Ads.
Danas, Wolt ima više od 36 miliona registrovanih korisnika širom 27 tržišta i u više od 500 gradova.
Paket usluga Wolt Oglasi omogućava potrošačima da otkrivaju nove lokacije i ponude dok obavljaju kupovinu, ne prekidajući druge aktivnosti.
Dostupne su opcije za sve partnere, one koji započinju biznis ali i već etablirane brendove Ova usluga prvenstveno je bila kreirana, pod nazivom Wolt Oglasi za trgovce, za više od 140.000 trgovačkih partnera, od kojih su 86 odsto mala nezavisna preduzeća. Kasnije smo dizajnirali i Wolt Oglase za velike međunarodne partnere i njihove već dobro etablirane brendove. Postoje posebno naznačene pozicije u poljima „Pretraga“, „Prodavnice i restorani“ i stranici „Discovery“. Pritom trgovci imaju potpunu kontrolu nad svojim oglašavanjem preko Wolt samouslužnih alata, a naplaćuju im se jedino reklame koje generišu prodaju, a ne klikovi ili pregledi. Wolt oglasi za brendove je usluga namenjena međunarodnim brendovima, nudeći im povećanu vidljivost kako unutar aplikacije tako i izvan nje. Opcije koje se nude brendovima uključuju banere, sponzorisane pozicije na listama proizvoda, kao i pakovanje, brendirane kese i ciljane uzorke.