Levi’s će testirati modele odeće generisane od strane AI

Levi’s će početi da testira modele odeće generisane veštačkom inteligencijom kasnije ove godine u pokušaju da diverzifikuje iskustvo onlajn kupovine ove legendarne teksas kompanije. Planirani eksperiment otkriven je prošle nedelje zajedno sa Levijevim partnerstvom sa Lalaland.ai, digitalnim modnim studijom koji stvara realistične modne modele generisane veštačkom inteligencijom.

PCPress.rs Image

Trenutno se većina proizvoda oglašenih u Levi’s aplikaciji ili veb-sajtu može pogledati samo na jednom modelu odeće. Modeli odeće sa veštačkom inteligencijom kreirani ovim partnerstvom mogli bi da više obuhvataju telo, omogućavajući kupcima da vide kako bi neki odevni predmet izgledao na mnoštvu modela koji obuhvataju širok spektar tipova tela, uzrasta, veličina i nijansi kože. U teoriji, to bi trebalo da pomogne potrošačima koji su frustrirani kada odevni predmeti nisu napravljeni po uzoru na telo koje liči na njihovo.

To na papiru zvuči sjajno, ali najava ostavlja nekoliko pitanja bez odgovora. Levi’s ne kaže na kojim platformama će AI modeli biti dostupni ili da li će sami modeli biti prilagodljivi korisnicima. Kompanija takođe tvrdi da će ovo biti „održivije“, ali ne objašnjava kako. Kontaktirali smo Levi’s za pojašnjenje i ažuriraćemo ako dobijemo odgovor.

Pročitajte i:  Preskakanje: YouTube ima novu AI opciju

Tu je i pitanje na koliko stvarnih modela može uticati eksperiment. Levi’s pokušava da smanji operativne troškove i uštedi novac poslednjih godina, otpuštajući 800 zaposlenih u 2022. i 700 uloga u 2020. U svom saopštenju za javnost, Levi’s je rekao da ne vidi modele generisane veštačkom inteligencijom kao „jedino rešenje“ da promoviše raznolikost, jednakost i inkluziju i da ne želi da zameni stvarne modele tehnologijom – umesto toga tvrdi da će modeli generisani veštačkom inteligencijom „dopuniti ljudske modele“ kako bi stvorili „ličnije“ iskustvo kupovine za svoje kupce.

„Iako veštačka inteligencija verovatno nikada neće u potpunosti zameniti ljudske modele za nas, mi smo uzbuđeni zbog potencijalnih mogućnosti koje nam to može priuštiti za iskustvo potrošača“, rekla je Amy Gershkoff Bolles, globalna šefica strategije za digitalne i nove tehnologije u Levi Strauss & Co.

Druge kompanije su alternativno usvojile tehnologiju proširene stvarnosti (AR) kako bi pomogle potrošačima da vizualizuju kako bi odeća izgledala na njihovom telu. Prošlog septembra, Walmart je predstavio svoje iskustvo „Be Your Own Model“ koje omogućava korisnicima da virtuelno isprobaju odeću koristeći sopstvene fotografije i AR tehnologiju. Amazon Fashion se takođe udružio sa Snap-om prošle godine, pružajući korisnicima Snapchata mogućnost da virtuelno modeluju brendirane naočare i naočare za sunce koristeći AR filtere.

Pročitajte i:  Google dodaje ocene uz nove AI alate za kupce 

Izvor: TheVerge

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , ,