McDonalds želi da udvostruči prodaju programa lojalnosti

McDonald’s planira zasnivanje fonda za digitalni marketing.

PCPress.rs Image

Tokom sledeće godine očekuje se novi digitalni marketing McDonalds-a koji ima za cilj da poveća duplo prodaju putem lojalnosti. Ovaj strateški potez je osmišljen da modernizuje maketinške strategije brze hrane, ojača njegovu prednost i učvrsti položaj.

Inicijativa je deo šire strategije koja podrazumeva značajna ulaganja u digitalno poslovanje i uvođenje novih kanala za poručivanje, kao što su porudžbine zasnovane na vebu a za koje nije potrebna aplikacija.

Tokom prvog kvartala, članovi McDonalds lojaliti programa doprineli su 6 milijarde dolara globalnoj prodaji. Sa 34 miliona aktivnih digitalnih kupaca samo u SAD-u, ova kompanija želi da iskoristi svoju digitalnu moć da privuče i zadrži više kupaca, sa ciljem da proširi svoje članstvo u programu lojalnosti na 100 miliona do 2027. godine.

Kako bi podržao ove napore u digitalnom marketingu, McDonald’s savetuje primaoce franšize da dodele deo svoj postojećeg marketinškog budžeta fondu. Trenutno, primaoci franšize moraju da posvete najmanje 4% bruto prodaje za marketing. Od sledeće godine, operateri će dodati još 1,2% prodaje za marketing. Ovaj model finansiranja uvojili su primaoci franšize u Velikoj Britaniji, Kanadi, Australiji i Nemačkoj.

Izvor: restauranttechologynews.com

Facebook komentari:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *