N Central domination

Meta tajno testira platformu nalik Twitch-u pod nazivom Super

Meta, kompanija koja poseduje Facebook i Instagram, tiho testira platformu za live striming inspirisanu Twitch-om pod nazivom Super.

PCPress.rs ImageInfluenseri, koje je Meta kontaktirala da testiraju platformu, dali su prodajnom mestu detalje i kompletnu prezentaciju koju kompanija koristi da bi prodala uslugu kreatorima. Super do sada nije koristilo više od 100 kreatora. U izjavi datoj Business Insider-u, portparol Mete je rekao da je Super potpuno zaseban proizvod i da nije deo njegovih drugih platformi, poput Facebook-a ili Instagrama.

Super-ova veb lokacija je javna i može se posetiti na http://super.events, međutim ne možemo joj pristupiti iz Srbije jer nije još uvek dostupna u ovom regionu. Kako prenose strani mediji, u podnožju veb stranice stoji da je usluga „od strane NPE tima iz Meta“. NPE je skraćenica za New Product Experimentation, Metin tim programera koji radi na pokretanju novih aplikacija. Osim tog podnožja, čini se da nema drugih pominjanja Mete na Super-ovoj veb stranici.

Ovo nije prvi put da je Super prijavljen. Međutim, proizvod se veoma razlikuje od onoga kako je opisan u Bloomberg -ovom izveštaju iz 2020. U to vreme, Super je bio predstavljen kao „alat inspirisan kameom“ koji bi omogućio pozivanje slavnih ličnosti i njihovih obožavalaca poput Facetime-a. Čini se da su neke funkcije prenete, kao što je mogućnost snimanja selfija sa kreatorima. Međutim, čini se da se platforma okrenula da postane više konkurent Twitch-u za striming uživo.

Pročitajte i:  Instagram Reels ni blizu TikTok-a 

Pored TikTok-a, Meta se ugleda na Twitch

Čini se da će Super omogućiti kreatorima da monetizuju svoje strimove na sličan način kao što Twitch funkcioniše. Gledaoci mogu da plate za dodatne funkcije, pretplate na više nivoa i donacije svom omiljenom kreatoru. Kreator može da zadrži 100 odsto svoje zarade, bar za sada. Pitch deck takođe naglašava model sponzorstva gde brendovi mogu da plate da u velikoj meri integrišu svoj marketing u Super stream kreatora.

Čini se da je Super integrisao specifične video rasporede direktno u svoj proizvod, što znači da kreatorima ne bi trebalo previše tehničkog ili grafičkog dizajna da bi postavili dobro dizajnirani livestream. Postoje i ugrađene funkcije kao što su trivijalnosti i moduli za poklone tako da kreatori mogu lako da integrišu te aktivnosti u tok.

Izvor kaže za Business Insider da su neki influenseri plaćeni i do 3.000 dolara da testiraju Super 30 minuta. Drugi je agenciji rekao da postoje dodatni “plaćeni podsticaji na osnovu performansi uživo”.

Pročitajte i:  Sendit, Yolo, NGL: Anonimne društvene aplikacije ponovo preuzimaju vlast

Zanimljivo je da izgleda da nema integracije između Super i drugih Meta proizvoda, kao što su Instagram i Facebook. Klikom na „Prijava“ na Super-ovoj veb lokaciji korisnicima daje samo opciju „Prijavi se pomoću Google-a“. U sekciji sajta gde se nalaze odgovori na često postavljana pitanja, jedina druga platforma koja se spominje je, iznenađujuće, TikTok. Viralna video platforma se pominje u odeljku gde Super opisuje kako možete simultano emitovati svoj strim na TikTok Live.

Super je trenutno u ranoj fazi testiranja i nejasno je da li će i kada biti predstavljen javnosti. Kreatori se trenutno mogu prijaviti sa adresom e-pošte i zatražiti rani pristup platformi.

Izvor: mashable

Facebook komentari:
eFakture

Tagovi: ,

Leave a Reply

Your email address will not be published.