Snapchat omogućava kreatorima da prikazuju broj subscribera
Snapchat sada omogućava kreatorima da objave koliko subscribera imaju. Ovo je prvi put da Snapchat svojim korisnicima daje bilo kakvu metriku koja se odnosi na javnost o njihovim subscriber-ima ili publici i predstavlja značajnu promenu na platformi, kao što je prvi izvestio Tubefilter.
Olakšanje pregovora između kreatora i brendova
U izjavi za The Verge, portparol Snap-a rekao je: „Slušali smo povratne informacije naše zajednice kreatora i mnogi od njih su izrazili potrebu da imaju mogućnost da pokažu da njihova zajednica na Snapchatu raste. Kreatori mogu da odluče da uključe ili isključe ovu funkciju u svojim podešavanjima. Kompanija je u septembru predstavila profile kreatora, što korisnicima na platformi daje više uvida u njihovu publiku i pomaže im u koordinaciji sa brendovima.
Činjenica da su Snap-ovi govorili da su njeni tvorci želeli da pokažu svoju rastuću zajednicu brojem javnih subscribera, sugeriše da oni žele da taj pokazatelj ukaže brendovima koliko su uspešni. Na primer, na Instagramu brendovi često gledaju broj sledbenika i stopu angažovanja da bi procenili koliko je kreator uticajan na platformi. Na Snapchat-u bi brendovi morali da zatraže od kreatora da podele te detalje pre nego što se obavežu na dogovor. Javno objavljivanje tih pokazatelja pojednostavljuje pregovore i pomaže i autorima i brendovima da utvrde da li posao između njih može biti uspešan.
Izvor: Theverge