Top50 2024

Snapchatov Director Mode: Šta je to, kako ga koristiti za editovanje Snapchata? 

Snapchat uvodi Director Mode za više ljudi. Ranije ove godine, društvena platforma je najavila Director Mode kao funkciju koja im daje veću kontrolu nad sadržajem koji kreiraju koristeći Snapchat.

PCPress.rs Image

Pomoć u kreiranju sadržaja

Od 27. oktobra 2022. Snapchat uvodi ovu funkciju za sve korisnike iOS-a, sa ograničenom dostupnošću za Android korisnike širom sveta. U suštini, Director Mode je skup alata za pravljenje i editovanje videa na Snapchatu. Da biste pristupili Director Mode-u, otvorite Snapchat i dodirnite znak plus među opcijama koje su dostupne desno. Izaberite Director Mode i videćete ekran sa više opcija kao što su Flip Camera, Sounds, Dual Camera, Lens, Green Screen, Speed, Timer, Flash i Import Media. Svi ovi alati će vam pomoći da kreirate deo sadržaja, bilo da je to Snapchat priča, video snimak ili kratak sadržaj za druge platforme.

Počevši od vrha, alatka Flip Camera vam omogućava da prelazite između prednje i zadnje kamere, u zavisnosti od toga šta želite da snimite. Druga opcija, odnosno Sounds, omogućava vam da svojoj kreaciji dodate muzičku numeru iz Snapchat-ove biblioteke. Treća opcija odozgo je Dual Camera. Omogućava korisnicima da istovremeno snimaju video zapis i sa prednje i sa zadnje kamere. Dalje, takođe nudi četiri rasporeda, uključujući vertikalni, horizontalni, slika u slici i cutout. Pokušajte da eksperimentišete sa alatom pre upotrebe. Zatim tu je Lenses alatka koja koristi Snapchat-ove AR mogućnosti da promeni izgled subjekta.

Pročitajte i:  Snapchat dobija novi izgled

Ispod Lenses imate zeleni ekran koji vam omogućava da dodate pozadinu svom videu ili snimite video. Možete čak i smanjiti ili povećati brzinu video zapisa sa 0,5k na 2k. Koristeći Director Mode, možete snimiti jedan klip od 60 sekundi ili koristiti više klipova za kreiranje video zapisa istog trajanja. Oni koji su koristili Instagram Reels ili TikTok, prepoznaće Director Mode. Snapchat pokušava da podstakne kreiranje sadržaja na svojoj platformi tako da više ljudi gleda Spotlight postove, što može doneti veći prihod od reklama za platformu. Izvršni direktor Snapchata, Evan Spiegel, želi da 30% Snapchat-a gleda video snimke na Spotlight-u svakog dana u 2023.

Izvor: Digit.in

 

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: