TrendMicro

Snapchat smanjuje plaćanja za Spotlight sadržaj

Snapchat smanjuje novčanu nagradu koju kreatori mogu dobiti kada prave sadržaj za TikTok konkurenta platforme – opet.

PCPress.rs Image

Business Insider izveštava da je novac koji se može iskoristiti za korisnike koji snimaju spotove u centru pažnje sada iznosi milione dolara godišnje. U februaru, Snap je rekao da nudi milione mesečno kreatorima koji prave kratke video snimke visokog učinka za Spotlight. Čak je i to bio pad u odnosu na to kada je Spotlight prvi put pokrenut u jesen 2020., a Snap je dao dirljiva obećanja da će isplaćivati milion dolara dnevno tokom određenog vremenskog perioda ljudima koji prave video snimke u TikTok stilu.

Portparol Snap-a potvrdio je da fond iznosi „milione dolara tokom cele godine“ i rekao da je kompanija fokusirana na nagrađivanje kreatora Spotlight-a na više tržišta.

Kao što piše Business Insider u detaljima, pravljenje spotova Spotlight bilo je unosno za kreatore sadržaja — barem na neko vreme. Jedan kreator je u jednom trenutku mogao da zaradi između 20.000 i 50.000 dolara mesečno sve dok Snap nije počeo da smanjuje uplate. Drugi je rekao da zarađuju oko 15.000 dolara za 150.000 pregleda na svojim video zapisima 2021. godine, ali sada dobijaju 15 dolara za isti broj. Snap je takođe predstavio Spotlight Challenges, koji plaćaju korisnicima kada prave hit video zapise koristeći određena sočiva ili zvukove ili obavljaju određene aktivnosti.

Pročitajte i:  Snapchat predstavlja novu funkciju Dual Camera za iOS uređaje

Iako se isplate kreatora smanjuju, čini se da je Spotlight i dalje prioritet za kompaniju: u internom memorandumu koji je procurio iz septembra, izvršni direktor je rekao osoblju da želi 30 odsto korisnika na Spotlight-u svakog dana sledeće godine.

Mnoge druge platforme su pokušale da ulože novac na svoje probleme veličine TikTok-a. Da bi naterala korisnike da prave Instagram Reels, kompanija je u jednom trenutku izdvajala 35.000 dolara kao deo „bonus“ programa prošle godine. Ali poput Snapchatovog Spotlight fonda, kreatori su rekli za Financial Times da su isplate smanjene ovog proleća. U 2020., sam TikTok je najavio fond za kreatore od milijardu dolara i kasnije dodao podelu prihoda od oglasa sa nekim kreatorima.

Vremena su trenutno teška, čak i za još uvek veoma bogate tehnološke platforme, a mnogi se trude da preuzmu dominaciju TikToka. Snap je ovog leta otpustio oko 20 odsto svojih zaposlenih, i iako nije jedini u smanjenju broja zaposlenih, rezovi su bili duboki u poređenju sa drugim tehnološkim kompanijama.

Pročitajte i:  Snap aktivira alarm u sektoru društvenih medija koji se oslanja na oglase

Izvor: TheVerge

Facebook komentari:
SBB

Tagovi:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *