Tehnomanija – brend lider 2012.
Stručni kolegijum osme Brend Konferencije, u skladu sa jedinstvenom tradicijom bavljenja brendingom i misijom promocije najboljih primera razvoja i tehnologija brendiranja, doneo je odluku da specijalnu nagradu „brend lider 2012 u oblasti elektronske trgovine u regionu JIE” dodeli kompaniji Tehnomanija. Snažna prepoznatljivost brenda, vodeća tržišna pozicija, visok stepen zadovoljstva potrošača, odlična komunikacija i imidž u stručnoj i široj javnosti, pozitivan razvojni trend poslovanja, pozitivna energija, aktivna svest o društvenoj odgovornosti implementirana u poslovnu filosofiju i doprinos u jačanju poslovnog ambijenta i ukupnog nacionalnog brenda Srbije – osnovni su elementi odluke da kompanija TEHNOMANIJA bude izabrana za ekskluzivnog nosioca ove nagrade.
Ovogodišnja konferencija, osma po redu, pokriva temu “Međunarodna saradnja, investicije, izvoz i nova tržišta” i glavne teme kojima se bavi su – unapređenje privredne saradnje, privlačenje novih direktnih investicija, izvori finansiranja inovativnih i razvojnih projekata, pronalaženje novih tržišta za plasman usluga i proizvoda kao i pokretanja novih tržišnih inicijativa.
Brend Konferencija „MEĐUNARODNA SARADNJA, INVESTICIJE, IZVOZ I NOVA TRŽIŠTA” održava se 29. maja 2012. u Beogradu, u Sava Centru. Pored konferencijskog programa, svim učesnicima biće na raspolaganju posebna sala za B2B susrete, gde će biti omogućeno predstavljanje konkretnih poslovnih projekata i organizovanje match-making sastanaka između kompanija, asocijacija i zvaničnika regiona i gradova.
Mass Media International d.o.o.