Bluesky promenio logo
Bluesky, decentralizovana društvena mreža samo preko pozivnica, preduzima male korake ka otvaranju prema javnosti. Izvršni direktor Džej Graber najavio je ove nedelje da su Bluesky postovi sada vidljivi bez obzira da li je osoba prijavljena ili ne, što znači da možete direktno da delite sadržaj sa svojim prijateljima koji nemaju Bluesky naloge. Iako Blueski do sada ima oko 2,6 miliona korisnika, taj skup je još uvek relativno mali jer je i dalje zatvoren za širu javnu registraciju.
Javni web interfejs
Novi javni web interfejs, koji je kompanija objavila prošlog meseca, učiniće Bluesky postove dostupnim široj publici. Da bi obeležio promenu, Bluesky je takođe usvojio plavog leptira kao svoj novi logo – nestalo je oblačnog neba u stilu stok fotografije. „Kao leptir koji izlazi iz svoje hribalice, počinjemo da se otvaramo“, napisao je Graber u postu na blogu o promenama. Graber takođe napominje da su mnogi korisnici Bluesky-a već koristili emotikone leptira kao simbol društvene mreže. „Voleli smo ga“, napisao je Graber, „i usvojili smo ga kako se širio.