CRM – ključ za uspešno buduće poslovanje
Kad vidite koliko je CRM moćan, poželećete da ga koristite i kada ste van kancelarije. Zato je tu mobilna aplikacija za smartfone i tablete koju je razvila Adacta, u okviru svog CRM‑a zasnovanog na Microsoft Dynamics‑u
Mnogi smatraju da je za uspešno poslovanje kompanije najzaslužnije odeljenje prodaje, pošto ono… zarađuje. Odeljenje marketinga smatra kako bez njih ne bi bilo ni prodaje, a korisnička podrška uverena je da se bez njihovog angažmana niko ne bi više odlučio na kupovinu. Možda su svi oni u pravu? Danas sve više kompanija koristi CRM alate kako bi unapredile prodaju i odnose s klijentima kroz prikupljanje podataka potrebnih kako prodaji, tako i marketingu odnosno korisničkoj podršci.
Kompanije koje žele da svojim kupcima obezbede što bolji tretman, izbore se za njihovu vernost, a istovremeno da pridobiju nove klijente i dugoročno uspešno posluju na tržištu, moraju da optimizuju svoje resurse, prepoznaju prodajne mogućnosti i da korisnicima omoguće bolje korisničko iskustvo, a sve uz pomoć CRM rešenja. To je prepoznao i Gartner, koji navodi kako je CRM tržište na globalnom nivou u 2015. godini vredelo 27,5 milijardi američkih dolara, a predviđa da će do 2017. narasti na 37 milijardi dolara.
Spremni za akciju u svakom trenutku
Ako želite da CRM uvedete u vašu kompaniju kao prodajni i marketinški alat, u tome vam može pomoći rešenje Microsoft Dynamics čiju implementaciju uspešno sprovodi kompanija Adacta. Microsoft Dynamics CRM je poslovno rešenje za upravljanje odnosima s klijentima (CRM) koje pokreće produktivnost prodaje i efikasnost marketinga putem uvida u vrednost i uticaj društvenih medija, poslovnog obaveštavanja i upravljanja kampanjama u oblaku, na lokalnom nivou ili u hibridnoj kombinaciji.
Klijenti danas odluku o kupovini donose i pre kontakta s prodajnim osobljem. Prodajni tim mora se prilagoditi novom načinu kupovine – građenjem dubljih i snažnijih veza i personalizovanjem svake prodajne akcije pojedinačno. Tu posebno do izražaja dolazi mobilna aplikacija za smartfon i tablet uređaje, koja omogućava pristup podacima iz CRM sistema s bilo kog mesta, što je naročito korisno kompanijama čiji zaposleni često rade na terenu.
Danas su potrošači u 57 odsto slučajeva već uključeni u proces kupovine i pre nego što do njegove realizacije dođe. Kada se kupac uključi u kupovinu, marketari, sada više nego ikada, moraju biti spremni za akciju u svakom trenutku. Microsoft Dynamics Marketing CRM rešenje marketinškom timu omogućava da planira i sprovodi kampanje i meri njihove rezultate u realnom vremenu – od samog početka do kraja.
Društvene mreže za sve
Podrška korisnicima na svakom kanalu i u svakom trenutku postala je jedan od najbitnijih faktora poverenja klijenata. Istraživanja su pokazala da 43 odsto kupaca u starosnoj dobi između 18 i 29 godina s kompanijama najčešće komunicira putem društvenih mreža radi traženja korisničke podrške. U današnjem svetu društvenih mreža i mobilnih uređaja, preduzeća moraju brže da dele informacije i da se više angažuju na društvenim mrežama.
Paleta Dynamics proizvoda proširena je s dva nova koja su u tesnoj vezi sa CRM‑om. Dynamics Social Engagement nastao je direktno iz CRM‑ovih opcija Social Listening i Social Analytics, i služi za što bolje iskorišćenje mogućnosti društvenih mreža. Drugi je Dynamics Marketing i njega Microsoft predstavlja kao kompletno rešenje za obavljanje ove vrste poslova.
CRM za velike i male
Uz podršku cloud tehnologije, Dynamics CRM je dostupan organizacijama svih veličina, bez velike inicijalne investicije i uz mesečnu pretplatu čiji iznos zavisi od resursa koji su korisnicima potrebni. Dynamics CRM u profesionalnoj verziji obuhvata sve funkcije neophodne za kvalitetno upravljanje prodajom, marketingom i podrškom. Kompanijama koje žele više i već se oslanjaju na Microsoft‑ova rešenja, biće zanimljivija verzija nazvana Sales Productivity (lokalizovana kao Produktivnost prodaje).
Ova verzija obuhvata kompletno CRM rešenje, kao Microsoft Officei 365 u Enterprise E5verziji. Ovaj paket posebno je interesantan za kompanije s većim brojem zaposlenih koji rade u pokretu, pošto obuhvata i cloud verziju Microsoft Office programa s pripadajućim mobilnim aplikacijama, kao i podršku za obavljanje konferencijskih razgovora preko Interneta.
Više informacija o CRM alatima i paketima potražite na www.adacta.rs.
CRM za industriju osiguranja, bankarstva i komunalnih usluga
Adacta CRM tim u Srbiji, Sloveniji i Hrvatskoj nosilac je najprestižnijeg Microsoft Dynamics CRM priznanja – Microsoft Gold CRM sertifikovani partner. Bogato iskustvo stručnjaka kompanije Adacta omogućilo je razvoj CRM rešenja posebno smišljenih za industriju osiguranja, bankarstva i komunalnih usluga. U okviru ovih industrija svoje poverenje Adacti poklonilo je više od 30 uspešnih kompanija iz Srbije i regiona, između ostalih – Axa osiguranje, Krka‑farma, Adria, NLB banka, Delo, Generali osiguranje…
Adacta član prestižnog Microsoft President’s Club‑a
Kompanija Adacta, vodeći Microsoft Dynamics partner u Srbiji, Sloveniji i Hrvatskoj, postala je deo Microsoft President’s Club‑a zahvaljujući postignutim rezultatima na području razvoja i implementacije naprednih rešenja iz Microsoft Dynamics porodice (Dynamics AX, Dynamics NAV i Dynamics CRM). Microsoft President’s Club okuplja pet odsto najboljih Microsoft partnera iz čitavog sveta, koji su se istakli izvanrednim uspehom u razvoju i implementaciji inovativnih Dynamics NAV, Dynamics AX i Dynamics CRM poslovno‑informacionih rešenja.