Top50 2024

CRM – ključ za uspešno buduće poslovanje

Kad vidite koliko je CRM moćan, poželećete da ga koristite i kada ste van kancelarije. Zato je tu mobilna aplikacija za smartfone i tablete koju je razvila Adacta, u okviru svog CRM‑a zasnovanog na Microsoft Dynamics‑u

crm-3

Mnogi smatraju da je za uspešno poslovanje kompanije najzaslužnije odeljenje prodaje, pošto ono… zarađuje. Odeljenje marketinga smatra kako bez njih ne bi bilo ni prodaje, a korisnička podrška uverena je da se bez njihovog angažmana niko ne bi više odlučio na kupovinu. Možda su svi oni u pravu? Danas sve više kompanija koristi CRM alate kako bi unapredile prodaju i odnose s klijentima kroz prikupljanje podataka potrebnih kako prodaji, tako i marketingu odnosno korisničkoj podršci.

Kompanije koje žele da svojim kupcima obezbede što bolji tretman, izbore se za njihovu vernost, a istovremeno da pridobiju nove klijente i dugoročno uspešno posluju na tržištu, moraju da optimizuju svoje resurse, prepoznaju prodajne mogućnosti i da korisnicima omoguće bolje korisničko iskustvo, a sve uz pomoć CRM rešenja. To je prepoznao i Gartner, koji navodi kako je CRM tržište na globalnom nivou u 2015. godini vredelo 27,5 milijardi američkih dolara, a predviđa da će do 2017. narasti na 37 milijardi dolara.

Spremni za akciju u svakom trenutku

Ako želite da CRM uvedete u vašu kompaniju kao prodajni i marketinški alat, u tome vam može pomoći rešenje Microsoft Dynamics čiju implementaciju uspešno sprovodi kompanija Adacta. Microsoft Dynamics CRM je poslovno rešenje za upravljanje odnosima s klijentima (CRM) koje pokreće produktivnost prodaje i efikasnost marketinga putem uvida u vrednost i uticaj društvenih medija, poslovnog obaveštavanja i upravljanja kampanjama u oblaku, na lokalnom nivou ili u hibridnoj kombinaciji.

Pročitajte i:  Premijerno predstavljen VitoSurveys - poslovni alat za upravljanje anketama

Klijenti danas odluku o kupovini donose i pre kontakta s prodajnim osobljem. Prodajni tim mora se prilagoditi novom načinu kupovine – građenjem dubljih i snažnijih veza i personalizovanjem svake prodajne akcije pojedinačno. Tu posebno do izražaja dolazi mobilna aplikacija za smartfon i tablet uređaje, koja omogućava pristup podacima iz CRM sistema s bilo kog mesta, što je naročito korisno kompanijama čiji zaposleni često rade na terenu.

Danas su potrošači u 57 odsto slučajeva već uključeni u proces kupovine i pre nego što do njegove realizacije dođe. Kada se kupac uključi u kupovinu, marketari, sada više nego ikada, moraju biti spremni za akciju u svakom trenutku. Microsoft Dynamics Marketing CRM rešenje marketinškom timu omogućava da planira i sprovodi kampanje i meri njihove rezultate u realnom vremenu – od samog početka do kraja.

Društvene mreže za sve

Podrška korisnicima na svakom kanalu i u svakom trenutku postala je jedan od najbitnijih faktora poverenja klijenata. Istraživanja su pokazala da 43 odsto kupaca u starosnoj dobi između 18 i 29 godina s kompanijama najčešće komunicira putem društvenih mreža radi traženja korisničke podrške. U današnjem svetu društvenih mreža i mobilnih uređaja, preduzeća moraju brže da dele informacije i da se više angažuju na društvenim mrežama.

Pročitajte i:  Transformacija poslovanja uz napredna CRM rešenja: šta znači pogled od 360° na korisnika?

Paleta Dynamics proizvoda proširena je s dva nova koja su u tesnoj vezi sa CRM‑om. Dynamics Social Engagement nastao je direktno iz CRM‑ovih opcija Social Listening i Social Analytics, i služi za što bolje iskorišćenje mogućnosti društvenih mreža. Drugi je Dynamics Marketing i njega Microsoft predstavlja kao kompletno rešenje za obavljanje ove vrste poslova.

CRM za velike i male

Uz podršku cloud tehnologije, Dynamics CRM je dostupan organizacijama svih veličina, bez velike inicijalne investicije i uz mesečnu pretplatu čiji iznos zavisi od resursa koji su korisnicima potrebni. Dynamics CRM u profesionalnoj verziji obuhvata sve funkcije neophodne za kvalitetno upravljanje prodajom, marketingom i podrškom. Kompanijama koje žele više i već se oslanjaju na Microsoft‑ova rešenja, biće zanimljivija verzija nazvana Sales Productivity (lokalizovana kao Produktivnost prodaje).

Ova verzija obuhvata kompletno CRM rešenje, kao  Microsoft Officei 365 u  Enterprise E5verziji. Ovaj paket posebno je interesantan za kompanije s većim brojem zaposlenih koji rade u pokretu, pošto obuhvata i cloud verziju Microsoft Office programa s pripadajućim mobilnim aplikacijama, kao i podršku za obavljanje konferencijskih razgovora preko Interneta.

Pročitajte i:  Oblak Tehnologije: Kako udovoljiti Veličanstvu?

Više informacija o CRM alatima i paketima potražite na www.adacta.rs.

 

CRM za industriju osiguranja, bankarstva i komunalnih usluga

Adacta CRM tim u Srbiji, Sloveniji i Hrvatskoj nosilac je najprestižnijeg Microsoft Dynamics CRM priznanja – Microsoft Gold CRM sertifikovani partner. Bogato iskustvo stručnjaka kompanije Adacta omogućilo je razvoj CRM rešenja posebno smišljenih za industriju osiguranja, bankarstva i komunalnih usluga. U okviru ovih industrija svoje poverenje Adacti poklonilo je više od 30 uspešnih kompanija iz Srbije i regiona, između ostalih – Axa osiguranje, Krka‑farma, Adria, NLB banka, Delo, Generali osiguranje…

 

Adacta član prestižnog Microsoft President’s Club‑a

Kompanija Adacta, vodeći Microsoft Dynamics partner u Srbiji, Sloveniji i Hrvatskoj, postala je deo Microsoft President’s Club‑a zahvaljujući postignutim rezultatima na području razvoja i implementacije naprednih rešenja iz Microsoft Dynamics porodice (Dynamics AX, Dynamics NAV i Dynamics CRM). Microsoft President’s Club okuplja pet odsto najboljih Microsoft partnera iz čitavog sveta, koji su se istakli izvanrednim uspehom u razvoju i implementaciji inovativnih Dynamics NAV, Dynamics AX i Dynamics CRM poslovno‑informacionih rešenja.

Objavljeno u časopisu PC#235

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , ,