BIZIT 11 - prvi dan

Ford oživljava Capri nakon 30 godina

Dostupnost – samo u Evropi u početku.

PCPress.rs Image

“Sportski kupe za porodicu”

Ford oživljava taj najpoznatiji automobil iz 70-ih, Capri, ali uglavnom samo po imenu. Novi Capri će biti električno vozilo izgrađeno na Volkswagen-ovoj MEB platformi i prodavaće se samo u Evropi.

Capri izgleda kao da je dizajniran od strane izvršnog odbora, sa stilom koji podseća na Polestar 2, ali daleko neupadljivijim. Ford ga naziva “sportski kupe za porodicu”. Automobil će biti dostupan u dva modela pri lansiranju, osnovni i Premium, oba nazvana “Extended Range.” Osnovni je model sa jednim motorom i zadnjim pogonom sa 282 konjske snage i baterijom od 77 kWh, sa dometom od 627km i vremenom punjenja od 28 minuta od 10-80 odsto.

Premium model je sa dva motora i pogonom na sva četiri točka sa 335 konjskih snaga. Nešto veća baterija od 79 kWh prihvata punjenje od 185 kW (50 kW više od osnovnog), pa može da se napuni od 10-80 procenata za 26 minuta.

Domet ovog modela je nešto manji, 592km, prema evropskom WLTP standardu. Što se tiče performansi, osnovni model može ubrzati od 0-100 km/h za 6.4 sekunde, dok Premium to može za 5.3 sekunde. Premium model dobija nekoliko dodatnih funkcija, uključujući 20-inčne aluminijumske točkove umesto 19-inčnih, uz ambijentalno osvetljenje, B&O zvučni sistem i prtljažnik bez ruku.

Pročitajte i:  Ford sada isporučuje novi Tesla Supercharger NACS adapter svojim EV vozačima

Proizvodiće se u Nemačkoj sa početnom cenom od 49.400 evra

Što se tiče tehnologije, Capri nudi automatske promene traka, detekciju biciklista pri otvaranju vrata i masažno sedište vozača. Vertikalni ekran od 14.6 inča čak se pomera kako bi otkrio prostor za odlaganje.

Ford je nedavno predstavio još jedan EV u Evropi nazvan po klasičnom modelu, Explorer. Kao i Capri, on nije ništa nalik originalu ni po izgledu ni po duhu, budući da je kompaktni crossover a ne kamionet ili SUV.

Sa dostupnošću samo u Evropi, moći ćete kupiti Capri na istoimenom italijanskom ostrvu, ali nigde u Severnoj Americi. Proizvodiće se u Nemačkoj i koštaće od 49.400 evra za osnovni model i 53.000 evra za Premium paket, prema Ford-ovom francuskom sajtu.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: