Google Play predstavio novi logo za svoj 10. rođendan
Google Play je predstavio novi logo, kojim je obeležio 10. godišnjicu postojanja. Promene su suptilne, sa manjim izmenama u obliku, ali i manje „napadnim“ bojama. Iskorišćene su zelena, žuta, plava i crvena boja, koje se poklapaju sa bojama logoa mnogih drugih Google servisa.
Takođe, ova promena je komplementarna i sa novim Chrome logoom, koji je promenjen ranije ove godine.
Iz kompanije su naveli da novi logo bolje reflektuje Google i u skladu je sa brendiranjem ostalih proizvoda. Upriličen je na desetogodišnjicu rebrendiranja aplikacije, nakon što je Android Market promenio ime u Google Play, 2012. godine. Deceniju kasnije, Google Play svakog meseca upotrebljava više od 2.5 milijardi ljudi mesečno, iz 190 država, kako bi pronašli aplikacije, igre i digitalni sadržaj koji im je potreban. Takođe, više od dva milion developera aktivno učestvuje u razvoju novih i održavanju postojećih aplikacija.
Kao deo proslave desetogodišnjice Google Play-a, kompanija je ponudila veći broj Google Play Point-a. Aktiviranjem point booster-a, korisnici će dobijati 10x više poena prilikom kupovine, uključujući i kupovine unutar aplikacija.
Izvor: The Verge