Mikro influenseri osvajaju tržište
Influenser marketing je u početku bio rezervisan samo za velike brendove koji su svoje proizvode stavljali u ruke poznatih ličnosti, ali je Instagram promenio pravila igre. Tako sada većina Instagram influensera spada u mikro influensere sa manje od 10 hiljada pratilaca.
Izveštaj o promenama u influenserskoj strukturi nastao je na osnovu aktivnosti više od 12 miliona Instagram influensera u periodu između prvog kvartala 2018. i prvog kvartala 2019. godine, a koji su kategorisani u tri grupe: mikro influensere koji imaju manje od 10 hiljada pratilaca, makro koji imaju između 10 i 50 hiljada pratilaca, te poznate ličnosti koje obično imaju naloge koje prati po milion i više ljudi. Nakon istraživanja se došlo do zaključka da se broj sponzorisanih sadržaja u proteklih godinu dana povećao za čak 150%, što ukazuje na ozbiljne promene u oblasti marketinga.
Najveći broj sponzorisanih postova bio je u vezi sa proizvodima iz modne i kozmetičke industrije, a primećene su i promene u strukturi postova, budući da su ranije to obično bile fotografije, da bi sada video sadržaji izašli u prvi plan.
Eksperti ističu da je prednost influenser marketinga ta što je povoljniji u odnosu na druge načine reklamiranja, a posebno kada se radi sa makro, te influenserima koji su specijalizovani za neku određenu oblast, pa se pretpostavlja da će u budućnosti biti sve više onih koji će se odlučivati za ovaj način reklamiranja svojih proizvoda.
Izvor: Marketing Land