Problemi u radu Microsoft servisa
Microsoft je objavio da su korisnici širom sveta imali problem sa njihovim servisima. Razlog za to je što je nova verzija instalirana na serverima imala „problem sa konekcijom do internih storage servisa“, pa su mnogi korisnici nekoliko sati bili onemogućeni da pristupaju i koriste različite Microsoft 365 aplikacije.
Problem se pojavio u sredu (20. jula) uveče, a otklonjen je u četvrtak, oko podneva. U tom periodu, korisnici su iskusili usporenu konekciju ili potpunu nemogućnost pristupa različitim Microsoft servisima. Svi servisi su dovedeni u puno radno stanje 21. jula u popodnevnim časovima, a radi predostrožnosti i dalje se vrši detaljan monitoring kako bi bili sigurni da će sve raditi normalno.
Puna lista pogođenih servisa je:
- Microsoft Teams (Otežan je pristup četu i sastancima)
- Exchange Online (Usporeno je slanje mail-ova)
- Microsoft 365 Admin center (Onemogućen je pristup)
- Microsoft Word (Nije mogao da se pokrene)
- Microsoft Forms (Nije bilo moguće koristiti ga sa Teams-om)
- Microsoft Graph API (Mogući su bili problemi sa svim servisima koji se oslanjau na ovaj API)
- Office Online (Otežan je pristup Microsoft Word-u)
- SharePoint Online (Otežan je pristup Microsoft Word-u)
- Project Online (Nije mogao da se pokrene)
- PowerPlatform and PowerAutomate (Nije moglo da se kreira novo radno okruženje sa bazom podataka)
- Autopatches within Microsoft Managed Desktop
- Yammer (Otežan je pristup)
- Windows 365 (Otežan je pristup
U trenutku pisanja ove vesti, Microsoft 365 Service Health status je pokazivao da je dostupnost servisa veća od 99 procenata u svim regionima, što se smatra punim radnim stanjem.
Izvor: ZDNet