BIZIT 11 - prvi dan

Prva 3D reklama u Srbiji

03 Kompanija Strauss Adriatic ekskluzivno je predstavila svoj novi spot za novu Doncafé šoljicu, urađen u najmodernijoj tehnici 3D animacije. Posetioci bioskopa „Kolosej“ pre početka projekcije svih 3D filmova koji su na repertoaru, imaće prilku da vide novi spot i iskuse dugačije “gledanje” njihove omiljene šoljice za kafu.

„Zahvaljujući Strauss Adriatic-u, 3D tehnologija je iskorišćena po prvi put u Srbiji u markentiške svrhe, a gledaoci sada imaju mogućnost da iskuse punoću ukusa Doncafé-a. 3D spot koji izaziva čula, na pravi način predstavlja šoljicu za novi milenijum, a šolja Doncafé-a u hladnim zimskim danima opušta u predahu od obaveza“, izjavila je Olivera Jokić, PR manager, Strauss Adriatic-a.

Da podsetimo, u celom svetu u poslednjih nekoliko godina je došlo do velike ekspanzije ove napredne tehnologije filmskog. 3D animacija je oblik digitalne umetnosti nastao za potrebe pre svega filmske industrije i njena najvažnija primena još uvek je upravo u ovoj oblasti.

Izvor: Doncafé

Facebook komentari:
Računari i Galaksija