Top50 2024

Snap pokreće Snapchat za Web da prenese osnovne funkcije aplikacije na desktop

Snap je danas objavio da uvodi Snapchat za Web kako bi korisnicima omogućio slanje snimaka i čet sa prijateljima putem video poziva sa desktopa.

PCPress.rs Image

Za sada, Snap je fokusiran na dovođenje osnovnih funkcija aplikacije na Web

Za početak, Snapchat za Web će biti dostupan Snapchat+ pretplatnicima u Sjedinjenim Državama, Ujedinjenom Kraljevstvu, Kanadi, Australiji i Novom Zelandu. Nakon početnog lansiranja, kompanija planira da uvede Snapchat za Web za Snapchat+ pretplatnike u Francuskoj, Nemačkoj, Saudijskoj Arabiji i Ujedinjenim Arapskim Emiratima, pre nego što ga učini dostupnim svim korisnicima širom sveta. Pomoću Snapchat-a za Web možete da šaljete poruke i snimke, kao i da četujete putem video zapisa i redovnih poziva. Snapchat za Web takođe omogućava korisnicima da iskoriste prednosti funkcija za razmenu poruka koje su dostupne na mobilnom uređaju, uključujući čet reakcije.

Snap kaže da planira da svoju Lenses funkciju uvede u video pozive u budućnosti. Da bi pristupili Snapchat-u za Web, korisnici treba da odu na Web.snapchat.com i da se prijave sa svojim Snapchat korisničkim imenom i lozinkom. Odatle će od vas biti zatraženo da dovršite verifikaciju u dva koraka na telefonu. Kada otvorite Snapchat za Web, možete da nastavite svoje razgovore tamo gde ste ih ostavili na mobilnom telefonu. Kada koristite Snapchat preko desktopa, vaš Bitmoji će se pojaviti u četovima sa laptopom kako bi ukazao drugima da pristupate preko Snapchata za Web. Pored toga, Web iskustvo uključuje ekran privatnosti koji skriva prozor Snapchat-a ako kliknete na drugi zadatak. Slično iskustvu aplikacije na mobilnom uređaju, poruke koje se šalju putem Snapchat-a za Web biće automatski izbrisane nakon 24 sata. Kompanija takođe kaže da će Snapchat za Web sprečiti ljude da prave snimke ekrana. Međutim, Snap je svestan da ljudi i dalje mogu da slikaju ekran sa svog telefona, napominjući da proizvod nije savršen.

Pročitajte i:  Tramp i prodaja TikTok-a

Na brifingu sa novinarima, portparol Snapa je rekao da prosečan pozivalac na Snapchatu provede više od 30 minuta dnevno na pozive. Uprkos tome što sebe i dalje vidi kao platformu za mobilne uređaje, Snap kaže da je odlučio da je došlo vreme da prenese Snapchat-ove osnovne karakteristike na Web nakon što je saslušao povratne informacije korisnika. „S obzirom na to da mnogi u našoj zajednici provode više vremena na mreži, bilo da je u pitanju učenje na daljinu ili rad, strimovanje ili jednostavno pregledanje – videli smo ogromnu priliku da olakšamo našoj zajednici da ostane povezana tokom celog dana, i ne možemo da čekamo da prenesemo naše omiljene fundamentalne Snapchat mogućnosti na Web“, napominje kompanija.

Za sada, Snap je fokusiran na dovođenje osnovnih funkcija aplikacije na Web i odatle će izgraditi iskustvo. Kompanija planira da ubuduće unese druge funkcije aplikacije, uključujući gledanje priča i uspomena. Snap je zvanično pokrenuo svoj plan plaćene pretplate, Snapchat+, pre dve nedelje kako bi korisnicima ponudio ekskluzivne funkcije, kao što je mogućnost promene ikone aplikacije i mogućnost da vide ko je ponovo gledao njihove Stories. Pretplata košta 3,99 dolara mesečno i otključava specijalnu značku, opciju da zakačite prijatelja kao prijatelja broj 1 i mogućnost da vidite „opšti pravac putovanja gde su se prijatelji nedavno preselili“. Kompanija kaže da je poslednja funkcija dostupna samo ako su vaši prijatelji već pristali da dele svoju lokaciju. Lansiranje Snapchat-a za Web i Snapchat+ dolazi pošto platforma društvenih medija traži da se bolje takmiči sa TikTokom i Instagramom, kojima se može pristupiti putem Weba.

Pročitajte i:  Meta akcije na rekordnom nivou vrednosti

Izvor: Techcrunch

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , ,