AI prati izraze lica i pokrete očiju kupaca
Shopper AI (poznata kao Drill u Izraelu) prati njihovo ponašanje i emocionalne reakcije preko nadzornih kamera.
Izraelska kompanija je razvila veštačku inteligenciju koja analizira izraze lica i pokrete očiju kupaca
Podaci im pomažu da razumeju koje proizvode kupci biraju i koje police preferiraju. Koristi praćenje očiju i mikroanalizu izraza lica za merenje uzbuđenja i drugih emocija. Kompanija treba da najavi međunarodnu ekspanziju tokom godišnjeg sajma Nacionalne maloprodajne federacije, Retail’s Big Show, koji je otvoren 15. januara u Njujorku.
Kompanija kaže da druga rešenja zavise od hardvera, ali njen proizvod je zasnovan na oblaku, potpuno automatizovan i integriše mašinsko učenje i druge sisteme zasnovane na veštačkoj inteligenciji u postojeću infrastrukturu za video nadzor.
„Sa sve većim rastom e-trgovine, obična preduzeća moraju da poznaju svoje kupce više nego ikad“, rekao je Lanor Daniel, suosnivač i izvršni direktor. Shopper AI pomaže početnicima da se podignu na nivo i postavlja ih da se takmiče sa alternativama za kupovinu na mreži. Shopper AI pomaže brendovima da identifikuju ponašanje prilikom kupovine u prodavnici i pruža analitiku i uvide za poboljšanje iskustva kupaca, stvarajući lojaliste brendu.
„Nije dovoljno znati kako kupci kupuju preko kanala. Razumevanje stope napuštanja i uvid u kupce uživo je od ključnog značaja za konverziju kupaca u novom dobu. Ako želite rast, upoznajte svog kupca. Maksimizirajte njihova kolica za kupovinu i gledajte ih kako kupuju iznova i iznova.”
Shopper AI je osnovan 2020. godine i ima sedište u Tel Avivu.
Izvor: Nocamels