Civilization VII: Neke promene su bolje od drugih
Potreba za utočištem je danas velika, a video igre su odlični portali za bekstva u neke udobnije svetove. Civilisation je jedna od njih – igrači se lako izgube dok donose odluke o daljem toku radnje, što mnogima prija.
U Civilisation VII se puno toga promenilo, a najviše izmena je u vezi sa strukturom igre. Promene ne prijaju svima, a mnogi misle da je vrhunac dostignut sa Civilisation IV. Neki od njih sada veruju da bi VII mogla da dostigne taj standard (neki drugi pak strahuju da je VII promašila samu poentu onoga što ova igra jeste), mada su mišljenja podeljena, najviše zbog toga što franšiza privlači najrazličitije profile, a različiti ljudi vole drugačije stvari.
Veliki ljubitelj igre Samuel Axon piše da je sa Civilisation VII promenjena dakle sama struktura – dok su prethodni delovi imali „ere“ (praistorija, antička, srednjovekovna, i tako dalje), VII se deli na tri etape – antičku, istraživačku i modernu. Zanimljivo je i to što se svaka od njih igra kao skoro zasebna igra, jer prelazak iz jedne u drugu donosi bitno različite mape. Promena je možda veliki zalogaj za ljubitelje, ali je developerima omogućila da preciznije podešavaju delove igre. A to nije mala stvar.
Tu su i druge izmene koje se opisuju kao dobre – diplomatski pregovori su na primer složeniji i bolji, a vizuelna prezentacija je fenomenalna. Još uvek postoje određeni bug-ovi, ali se očekuje da sve bude rešeno u narednim nedeljama.
Izvor: Ars Technica