Pokloni za geek-a | PC Press

Huawei prodao brend Honor

Huawei je objavio prodaju svog brenda Honor. Telefoni potpisani ovim imenom odlično se prodaju širom sveta (oko 70 miliona jedinica godišnje) i od trenutka kada je nastao, brend je postao sinonim za kvalitetne, brze, a istovremeno pristupačne uređaje. Huawei je kao glavni razlog prodaje naveo da će to pomoći Honor dobavljačima i dilerima da prežive američke sankcije.

PCPress.rs Image

Kupac – konzorcijum od 30 firmi pod okriljem vlade Šenžena

Kupac Honor brenda je Shenzhen Zhixin New Information Technology Co., Ltd, tehnološki gigant u vlasništvu Vlade Šenžena, grada u kome se nalazi i sedište Huawei-ja, kao i mnogih Honor dobavljača i prodavaca. Nema zvaničnih informacija o vrednosti ove prodaje, ali se pominje iznos od oko 15 milijardi dolara.

Datalab serveri

Za sada se ne zna kako će novi vlasnici Honor brenda obezbediti pristup američkim tehnologijama (čipovima, ali i Google-ovim servisima). To ne bi trebalo da bude problem, s obzirom da druge kineske kompanije kao što su Xiaomi, Oppo i Vivo funkcionišu bez ikakvih restrikcija.

Huawei reakcija

U međuvremenu, dobili smo izjavu kompanije Huawei, koju prenosimo u celosti:

Pročitajte i:  Da li je Google Pixel 10 Pro dovoljno tanak?

„Deo poslovanja kompanije Huawei namenjen potrošačima u proteklom je periodu bio pod ogromnim pritiskom. Razlog tome je kontinuirana nedostupnost tehničkih elemenata potrebnih za naš posao sa mobilnim uređajima. Zbog toga je Huawei Investment & Holding Co., Ltd. odlučio da proda kompletan posao sa Honor telefonima kompaniji Shenzhen Zhixin New Information Technology Co., Ltd. Ova prodaja će pomoći kanalima prodaje i nabavke brenda Honor da izdrže u ovom teškom periodu.

Nakon što prodaja bude završena, Huawei neće biti vlasnik akcija niti na bilo koji način uključen u upravljanje ili donošenje odluka novog vlasnika brenda Honor.

Ovaj potez je učinjen od strane Honor industrijskog ogranka kako bi obezbedio sopstveni opstanak. Preko 30 agenata i distributera brenda Honor su prvi predložili ovu akviziciju.

Od svoje pojave u 2013. godini, brend Honor bio je fokusiran na mlađu ciljnu grupu, nudeći telefone niže i srednje cenovne kategorije. Tokom proteklih sedam godina, razvoj Honor brenda omogućio je isporuku preko 70 miliona uređaja godišnje.

Pročitajte i:  Kina stavila TechInsights na crnu listu

Huawei veoma ceni kontinuiranu predanost, pažnju i podršku korisnika, prodavaca, dobavljača, partnera i zaposlenih ovog brenda.

Nadamo se da će nova kompanija Honor nastaviti sa časnim odnosom prema svojim akcionarima, partnerima i zaposlenima. Želimo da i u budućnosti vidimo Honor kako nastavlja da kreira vrednost za svoje potrošače i gradi novi inteligentni svet za mlade ljude.“

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
Tagovi: , , ,