HubSpot istražuje hakove korisničkih naloga
Marketinški i prodajni softverski gigant HubSpot rekao je da istražuje incident sa sajber-bezbednošću.
Društvenim medijima počele da kruže glasine o nekoj vrsti sajber napada na HubSpot. Kada je u petak 21. juna, došao TechCrunch glavni službenik za bezbednost informacija HubSpot-a Alisa Robinson rekla je u saopštenju da je kompanija „identifikovala bezbednosni incident koji je uključivao loše aktere koji su ciljali ograničen broj HubSpot kupaca i pokušavali da dobiju neovlašćeni pristup njihovim nalozima.
„HubSpot je pokrenuo naše procedure za reagovanje na incidente, a od 22. juna kontaktirali smo pogođene klijente i preduzimali neophodne korake da opozovemo neovlašćeni pristup i zaštitimo naše klijente i njihove podatke“, rekla je Robinson.
Kompanija nije rekla, na pitanje TechCrunch-a, da li je primila bilo kakvu komunikaciju od zlonamernih aktera.
HubSpot je kompanija sa sedištem u SAD koja je specijalizovana za upravljanje odnosima sa klijentima (CRM) i softver za automatizaciju marketinga, a od petka ima tržišnu kapitalizaciju od skoro 30 milijardi dolara.
U ovom trenutku nije jasno koliki je obim incidenta i koliko je HubSpot kupaca pogođeno.
HubSpot kaže da ima više od 216.000 korporativnih klijenata i proglašava Discord, Eventbrite, Talkspace i druge kao velike klijente.
Izvor: techcrunch.com