HubSpot istražuje hakove korisničkih naloga

Marketinški i prodajni softverski gigant HubSpot rekao je da istražuje incident sa sajber-bezbednošću.

Društvenim medijima počele da kruže glasine o nekoj vrsti sajber napada na HubSpot. Kada je u petak 21. juna, došao TechCrunch glavni službenik za bezbednost informacija HubSpot-a Alisa Robinson rekla je u saopštenju da je kompanija „identifikovala bezbednosni incident koji je uključivao loše aktere koji su ciljali ograničen broj HubSpot kupaca i pokušavali da dobiju neovlašćeni pristup njihovim nalozima.
„HubSpot je pokrenuo naše procedure za reagovanje na incidente, a od 22. juna kontaktirali smo pogođene klijente i preduzimali neophodne korake da opozovemo neovlašćeni pristup i zaštitimo naše klijente i njihove podatke“, rekla je Robinson.

Kompanija nije rekla, na pitanje TechCrunch-a, da li je primila bilo kakvu komunikaciju od zlonamernih aktera.

HubSpot je kompanija sa sedištem u SAD koja je specijalizovana za upravljanje odnosima sa klijentima (CRM) i softver za automatizaciju marketinga, a od petka ima tržišnu kapitalizaciju od skoro 30 milijardi dolara.

U ovom trenutku nije jasno koliki je obim incidenta i koliko je HubSpot kupaca pogođeno.

Pročitajte i:  Da zaboravimo (na) lozinke

HubSpot kaže da ima više od 216.000 korporativnih klijenata i proglašava Discord, Eventbrite, Talkspace i druge kao velike klijente.

Izvor: techcrunch.com

Facebook komentari:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *