Kako šef Microsoft-ove AI divizije meri uspeh Copilota među potrošačima
Bivši i sadašnji CEO-ovi Microsoft-a okupili da proslave 50. godišnjicu kompanije. Jedan lider je naveo da se fokusira na poboljšanje određenog pokazatelja kako bi usmerio svoju strategiju u vezi sa veštačkom inteligencijom.
Copilot
Mustafa Suleyman je izvršni direktor Microsoft AI. On je rekao da njegova potrošačka i istraživačka divizija prati uobičajene mere usvajanja za Microsoft-ov AI asistent pod nazivom Copilot.
To uključuje dnevne i nedeljne aktivne korisnike, distribuciju i intenzitet korišćenja Copilot-ove potrošačke ponude. Međutim, Suleymanov interes je negde drugde. “Stvarno, stvarno fokusiram tim na SSR, stopu uspešnih sesija”.
U starijem periodu kada su potrošači davali manje povratnih informacija u realnom vremenu o softveru, vreme provedeno sa proizvodom na primer na društvenim mrežama ili problemi koje su mogli da reše predstavljali su grube “proksije za kvalitet”. “Sada, zapravo učimo iz anonimnih logova i izvučemo sentiment”. On je došao u Microsoft pre oko godinu dana nakon što je vodio startup Inflection AI.
Suleyman je bio jedan od retkih Microsoft-ovih izvršnih direktora, osim bivših CEO-ova Bila Gejtsa i Stiva Balmera i aktuelnog CEO-a Satye Nadelle, koji je govorio na bini na Microsoft-ovom događaju u Redmondu, Vašington-u.
On je naveo da je ta stopa uspešnih sesija znatno porasla u poslednja četiri meseca. Microsoft sada optimizuje svoj sistem da postigne još bolje rezultate u tom pogledu.
Suleyman je odbio da navede stopu u apsolutnim brojkama ili otkrije druge metrike vezane za Copilot. Kompanija je prošlog leta najavila ljubazniji glas za svoj potrošački Copilot i mogućnost analize veb stranica za korisnike dok pretražuju.
Microsoft je prikazao dodatne funkcionalnosti za Copilot: personalizovane podkaste, alat za pomoć potrošačima u istraživanju složenih upita i na kraju izgled za Copilot koji može biti prilagođen svakom korisniku i razgovoru.
Izvor: Reuters